Paula Fratila, Genpact: Ne dorim ca munca in compania noastra sa se traduca printr-o experienta atractiva si complexa
Paula Fratila este Employer Branding & Recruiting Marketing Manager, cu o experienta de 10 ani in Marketing, Management, Planificare si supraveghere financiara in managementul personalului, inclusiv angajare, supervizare, evaluare si administrare a beneficiilor. In plus, are o experienta de 5 ani in Marketing Digital, Servicii Online si Managementul produselor in B2B si H2H. Nucleul digital incepe cu tehnologia si se termina cu utilizatorul, aducand ambele impreuna in moduri neconventionale.
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
In cadrul companiei oferim o gama complexa de traininguri, de la cursuri de contabilitate si financiar pana la perfectionarea limbilor straine. Importanta este deschiderea catre o arie noua, diferita si dorinta de a experimenta si de a aprofunda lucruri noi. Este suficienta motivatia, atitudinea pozitiva si bineinteles cunoasterea la nivel incepator-mediu a unei limbi straine si a limbii engleze.
Care sunt aspectele care definesc cultura organizationala a companiei?
Cursurile si workshop-urile dedicate angajatilor au teme variate, in functie de domeniu de activitate, la care adaugam si sesiuni de project management, gandire strategica si comunicare. Anul trecut in cadrul Genpact Romania s-a inregistrat un numar de 60800 ore de training, atat la clasa, cat si online.
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Ambitia noastra a fost ca oriunde te afli in cladire, sa ai in imediata apropiere o gama larga de solutii spatiale si technologice pentru a stimula activitatea colegilor.
In categoria beneficii, incadram si altele, precum: asigurare de viata, asigurare medicala in cadrul retelei private “Regina Maria”, bonuri de masa si reduceri pentru o gama larga de servicii si produse.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Ne propunem sa atragem, sa retinem si sa dezvoltam oamenii talentati de care industria si business-ul nostru au nevoie, in acest sens am creat o cultura care promoveaza curiozitatea, flexibilitatea, agilitatea si curajul.
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Despre companie
Genpact este o companie globala de servicii profesionale, ce pune accent pe transformare. Gandim prin design. Visam lumea digitala. Rezolvam problemele cu date. Re-imaginam procesele si inovam continuu. Transformarea se intampla aici. La nivel mondial, cei peste 77.000 de angajati lucreaza in parteneriat cu peste 100 de companii listate in topul Fortune 500. In Romania, Genpact este cel mai mare furnizor international de servicii, pentru clienti globali. Suntem prezenti pe piata locala din 2005 si ne-am dezvoltat in timp ca unul dintre cei mai mari angajatori de pe piata romaneasca, avand peste 3500 de angajati in Bucuresti si Cluj Napoca. Serviciile noastre acopera domenii variate: operatiuni in domeniul financiar-contabil, de achizitii si contract management, suport IT dar si consultanta de business.
Genpact Romania planuieste 1.000 de noi angajari pentru 2018, continuand succesul de anul trecut cu 950 de angajari in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca. In procesul de recrutare accentul va fi pus pe cunoasterea limbilor straine, aceasta cerinta fiind una eliminatorie pentru cea mai mare parte a rolurilor disponibile. Odata ajunsi in companie, noii angajati vor beneficia de o gama larga de training-uri si programe de invatare. Avem roluri deschise atat pentru persoanele aflate la inceputul carierei, cat si pentru cei cu experienta in domenii precum contabilitate, customer support, achizitii, desktop si server support. Momentan compania cauta vorbitori de germana, franceza, spaniola, italiana, rusa, portugheza si alte limbi europene.