Primul pas catre jobul ideal este CV-ul tau. Angajatori de TOP iti ofera consilierea gratuita la standul CV Experts
Angajatori de TOP iti vine in ajutor! In cele doua zile ale evenimentului, vineri si sambata, 26 si 27 octombrie, vei avea ocazia sa te bucuri de sfaturile specialistilor in resurse umane.
Nu rata aceasta sansa! Treci pe la standul CV Experts inainte de a merge la standurile companiilor. Orice modificare faci in CV-ul tau de pe Hipo.ro se actualizeaza in mod automat si in baza de date a angajatorilor, astfel vei fi cu un pas mai aproape de jobul ideal, cel pe care ti-l doresti si unde vei merge cu drag zi de zi.
Mai mult decat atat, editia aceasta avem oportunitati noi la standul CV Experts, specialisti HR din partea LSEG Romania, Orange si Smartree le vor oferi vizitatorilor:
⭕Consiliere pe CV pentru candidatii entry-level;
⭕Reorientare in cariera pentru profesionisti (cum trebuie construit CV-ul in cazul unei reorientari profesionale);
⭕CV scoring - primirea unui scor pe CV-ul si sfaturi de cum poate fi imbunatatit;
Specialistii in HR ce vor fi prezenti la standul CV Epxerts, pe 26 si 27 octombrie sunt:
Corina Neagu, International Trainer & Recruiter; Mihaela Burlacu, HR Consultant; Marinela Stanciu, Managing Partner
Afla de la acestia cum ar trebui sa arate CV-ul tau pentru a te asigura ca vei fi mai aproape de jobul pe care ti-l doresti, ce skill-uri ar trebui sa ai pentru a ramane relevant pe piata fortei de munca si ce pasi trebui sa urmezi pentru a-ti stabili un plan de cariera, cum ar trebui sa te pregatesti pentru momentul in care trebuie sa iti negociezi salariul si ce ar trebui sa faci pentru a profita la maximum de participarea la Angajatori de TOP.
Care sunt caracteristicile pe care un candidat ar trebui sa le identifice la locul de munca, astfel incat sa poata considera ca job-ul lui este ideal?
Locul de munca ideal este cel care ni se potriveste, fiecare dintre noi avem un set de valori si preferinte pentru anumite domenii de activitate si de aceea, este foarte important sa ne respectam preferintele proprii implicit in contextul profesional. Putem identifica si anumite caracteristici prin care sa clasam ca ideal un job la modul general, respectiv: armonia echipei din care facem parte, domeniul interesant, siguranta jobului, satisfactia lucrului bine facut, nivelul scazut de stres, perspectivele de dezvoltare personala, oportunitatile de promovare, standardele etice ridicate ale angajatorului etc.
Care sunt regulile de baza de care ar trebui sa tina cont candidatii pentru a-si gasi jobul ideal?
Regula este ca nu exista nicio regula :)
Cel mai important este ca in momentul in care un candidat este in cautatre activa de job sa isi stabileasca exact mediul si domeniul in care vrea sa lucreze si sa nu accepte prima oferta pe care o primeste din motiv de necesitate.
De asemenea, in momentutul in care începe activitatea este important ca angajatul sa isi respecte angajamentele, sa isi indeplineasca toate solicitarile profesionale pe care le are alocate.
Si nu in ultimul rand, as pune multe intrebari, as socializa cu toata lumea care ma poate ajuta intr-un fel sau altul, as lua informatii despre toate companiile prezente, carti de vizita si as incerca sa vad ce anume cauta angajatorii si ce trebuie sa imbunatatesc eu, ca sa pot lucra la acele aspecte in viitor.
Care credeti ca sunt skill-urile de care vor avea nevoie candidatii pentru a ramane relevanti pe piata fortei de munca?
Epoca de digitalizare si globalizarea aduce pe piata fortei de munca necesitatea de competente diferite fata de cele de pana acum. Cresterea progresului tehnologic este continua si cu o rata exponentiala, astfel incat, pe piata muncii, va fi nevoie de competente adaptate: digitale, tehnologice, sociale si de comunicare, dar si combinatii noi ale acestor skill-uri.
Se vor cauta competente tehnice pentru sustinerea noilor tehnologii, dar si skill-uri soft ce nu pot fi inlocuite de tehnologie. Adaptabilitatea la noile tehnologii si la medii culturale diverse este un skill important pe care candidatii trebuie sa il ia in considerare. De asemenea, alte skill-uri ce vor fi necesare in continuare sunt: capacitatea de invatare continua, rapiditatea de asimilare a informatiilor si inteligenta sociala.
Care sunt pasii pe care ar trebui sa-i urmeze candidatul pentru a-si stabili un plan de cariera?
Un plan de cariera incepe mai intai cu o evaluare personala a calitatilor, skill-urilor si dorintelor de viitor profesional. Dupa clarificarea acestora, se pot face planuri de atingere a obiectivelor si termenelor de realizare graduala a lor, pentru a progresa spre ceea ce isi propun candidatii. Cursurile de perfectionare si invatarea continua sunt elementele cheie in atingerea obiectivelor propuse.
Pasii pentru stabilirea unui plan de cariera pot fi:
- identificarea domeniului de activitate potrivit(prin clarificarea abilitatilor, valorilor si intereselor)
- identificarea factorilor motivationali
- intelegerea trasaturilor de personalitate si a punctelor tari si slabe
- gasirea oportunitatilor de cariera din piata muncii
- setarea obiectivelor si a strategiei concrete de implementare a lor.
Inscriere Angajatori de TOP Bucuresti |