Primul pas catre jobul ideal este CV-ul tau. Angajatori de TOP iti ofera consilierea gratuita la standul CV Experts


 
CV-ul tau este cartea de vizita pe care i-o oferi angajatorului. Daca iti doresti sa-i atragi atentia si sa fii chemat la interviu, trebuie sa te asiguri ca acesta este de nota 10. De cele mai multe ori, dupa ce redactam un CV nu suntem convinsi ca acesta arata impecabil si ca va atrage interesul recrutorilor.

Angajatori de TOP iti vine in ajutor! In cele doua zile ale evenimentului, vineri si sambata, 26 si 27 octombrie, vei avea ocazia sa te bucuri de sfaturile specialistilor in resurse umane. 

Nu rata aceasta sansa! Treci pe la standul CV Experts inainte de a merge la standurile companiilor. Orice modificare faci in CV-ul tau de pe Hipo.ro se actualizeaza in mod automat si in baza de date a angajatorilor, astfel vei fi cu un pas mai aproape de jobul ideal, cel pe care ti-l doresti si unde vei merge cu drag zi de zi.

Mai mult decat atat, editia aceasta avem oportunitati noi la standul CV Experts, specialisti HR din partea LSEG Romania, Orange si Smartree le vor oferi vizitatorilor:

â­•Consiliere pe CV pentru candidatii entry-level;

â­•Reorientare in cariera pentru profesionisti (cum trebuie construit CV-ul in cazul unei reorientari profesionale);

â­•CV scoring - primirea unui scor pe CV-ul si sfaturi de cum poate fi imbunatatit;



Specialistii in HR ce vor fi prezenti la standul CV Epxerts, pe 26 si 27 octombrie sunt:

Corina Neagu, International Trainer & Recruiter; Mihaela Burlacu, HR Consultant; Marinela Stanciu, Managing Partner

Afla de la acestia cum ar trebui sa arate CV-ul tau pentru a te asigura ca vei fi mai aproape de jobul pe care ti-l doresti, ce skill-uri ar trebui sa ai pentru a ramane relevant pe piata fortei de munca si ce pasi trebui sa urmezi pentru a-ti stabili un plan de cariera, cum ar trebui sa te pregatesti pentru momentul in care trebuie sa iti negociezi salariul si ce ar trebui sa faci pentru a profita la maximum de participarea la Angajatori de TOP.

Care sunt caracteristicile pe care un candidat ar trebui sa le identifice la locul de munca, astfel incat sa poata considera ca job-ul lui este ideal?

Locul de munca ideal este cel care ni se potriveste, fiecare dintre noi avem un set de valori si preferinte pentru anumite domenii de activitate si de aceea, este foarte important sa ne respectam preferintele proprii implicit in contextul profesional. Putem identifica si anumite caracteristici prin care sa clasam ca ideal un job la modul general, respectiv: armonia echipei din care facem parte, domeniul interesant, siguranta jobului, satisfactia lucrului bine facut, nivelul scazut de stres, perspectivele de dezvoltare personala, oportunitatile de promovare, standardele etice ridicate ale angajatorului etc.

Care sunt regulile de baza de care ar trebui sa tina cont candidatii pentru a-si gasi jobul ideal?

Regula este ca nu exista nicio regula :)
Cel mai important este ca in momentul in care un candidat este in cautatre activa de job sa isi stabileasca exact mediul si domeniul in care vrea sa lucreze si sa nu accepte prima oferta pe care o primeste din motiv de necesitate.
De asemenea, in momentutul in care începe activitatea este important ca angajatul sa isi respecte angajamentele, sa isi indeplineasca toate solicitarile profesionale pe care le are alocate.
Marinela Stanciu, Managing Partner
 
Prezentati-ne cateva tehnici de negociere pe care ar trebui sa le adopte candidatul in momentul in care este fata Ia fata cu angajatorul si trebuie sa isi negocieze salariul/cand isi doreste o crestere salariala.
 
In primul rand, in momentul in care ne dorim sa negociem niciodata nu plecam de pe pozitie de forta, ci ne construim cazul cu argumente solide care tin de performanta, in primul rand, de rezultate si de atitudine, feedback de la colegi, clienti, manageri etc.
 
In al doilea rand nu ne dorim sa lansam ideea ca banii sunt singura motivatie pe care o avem, indiferent daca suntem in cautarea unui job nou sau ne negociem o crestere salariala la actualul loc de munca. Banii trebuie sa vina ca o recompensa a ceea ce stim sa facem, a experientei acumulate pana in acel moment si a celorlalte competente si abilitati care pot aduce
valoare companiei sau proiectelor.
 
Nu as merge pana la tehnici de negociere, ci as merge pe prezentarea tututor rezultatelor si performantelor anterioare cu sublinierea importantei si contributiei acestora la dezvoltarea si succesul companiei. Rolul nostru este o piesa dintr-un puzzle mai mare, care este compania, si cu cat impactul nostru este mai mare asupra rezultatelor la nivel de companie, cu atat si rolul nostru devine mai important, cu mai multe responsabilitati si cu mai multe asteptari. Si banii sunt o consecinta naturala a cresterii responsabilitatilor, respectiv performantelor.
 
Cum ar trebui sa actioneze candidatii, astfel incat sa profite la maximum de interactiunea directa cu angajatorii care vor fi prezenti la targul Angajatori de TOP?
 
Candidatii trebuie sa vina pregatiti sa se prezinte cat mai bine, sa stie sa vorbeasca despre ei, despre experientele lor, despre ceea ce-si doresc sa faca. In calitate de candidat m-as interesa ce angajatori vin, catre cine mi-as dori sa merg daca mi-as cauta un job, ce fel de job mi-as dori, care-mi sunt asteptarile financiare si mi-as face si un CV de maxim doua pagini care sa ma reprezinte si care sa completeze discursul meu in fata angajatorilor.

Si nu in ultimul rand, as pune multe intrebari, as socializa cu toata lumea care ma poate ajuta intr-un fel sau altul, as lua informatii despre toate companiile prezente, carti de vizita si as incerca sa vad ce anume cauta angajatorii si ce trebuie sa imbunatatesc eu, ca sa pot lucra la acele aspecte in viitor.
 
Corina Neagu, International Trainer & Recruiter
 

Care credeti ca sunt skill-urile de care vor avea nevoie candidatii pentru a ramane relevanti pe piata fortei de munca?

Epoca de digitalizare si globalizarea aduce pe piata fortei de munca necesitatea de competente diferite fata de cele de pana acum. Cresterea progresului tehnologic este continua si cu o rata exponentiala, astfel incat, pe piata muncii, va fi nevoie de competente adaptate: digitale, tehnologice, sociale si de comunicare, dar si combinatii noi ale acestor skill-uri.

Se vor cauta competente tehnice pentru sustinerea noilor tehnologii, dar si skill-uri soft ce nu pot fi inlocuite de tehnologie. Adaptabilitatea la noile tehnologii si la medii culturale diverse este un skill important pe care candidatii trebuie sa il ia in considerare. De asemenea, alte skill-uri ce vor fi necesare in continuare sunt: capacitatea de invatare continua, rapiditatea de asimilare a informatiilor si inteligenta sociala.

Care sunt pasii pe care ar trebui sa-i urmeze candidatul pentru a-si stabili un plan de cariera?

Un plan de cariera incepe mai intai cu o evaluare personala a calitatilor, skill-urilor si dorintelor de viitor profesional. Dupa clarificarea acestora, se pot face planuri de atingere a obiectivelor si termenelor de realizare graduala a lor, pentru a progresa spre ceea ce isi propun candidatii. Cursurile de perfectionare si invatarea continua sunt elementele cheie in atingerea obiectivelor propuse.

Pasii pentru stabilirea unui plan de cariera pot fi:
  • identificarea domeniului de activitate potrivit(prin clarificarea abilitatilor, valorilor si intereselor)
     
  • identificarea factorilor motivationali 
     
  • intelegerea trasaturilor de personalitate si a punctelor tari si slabe
     
  • gasirea oportunitatilor de cariera din piata muncii
     
  • setarea obiectivelor si a strategiei concrete de implementare a lor.
Mihaela Burlacu, HR Consultant
 
 
Participa la Angajatori de TOP toamna aceasta si gaseste-ti jobul ideal. Poti sa alegi din peste 6000 de oportunitati de cariera!
 
Inscriere Angajatori de TOP Bucuresti

Va recomandam si:

Oportunități de angajare prin DB Work la Angajatori de TOP - Timișoara, 18-19 octombrie

ULTIMELE JOBURI