Performanta incepe cu zambetul si energia cu care apare unul dintre colegi la birou, cu primele conversatii avute la cafea - Bogdan Chis @ eJump

eJump s-a lansat in spatiul online de prin anii ‘00, cand cei doi manageri ai companiei (Radu Pintilie si Bogdan Chis) si-au unit fortele, experienta in design si programare ca sa dea startul unei altfel de agentii de IT. Avantul l-au luat odata cu lansarea catorva proiecte durabile pentru unii dintre cei mai mari clienti de pe piata – atat in Romania, cat si pe plan international, si cu primii membri ai echipajului.

Businessul in sine a pornit cu multa ambitie si, mai ales, pasiune. Lucrurile nu s-au schimbat, inca suntem pasionati de ceea ce facem si credem ca poti sa fii creativ si productiv cand te simti bine, inconjurat de oameni faini si ai tot ce iti trebuie, dar mai ales cand esti motivat pentru ca faci ceea ce iti place. Cand fiecare dintre colegi vine dimineata cu zambetul pe buze, stim ca facem treaba buna. Si pentru ca e asa frumos la noi, suntem si selectivi – ne dorim oameni la fel de faini ca sa lansam proiecte si mai indraznete in toata lumea. Asa ca asteptam colegi noi front-end si back-end developeri - in echipaj oricand.


Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?

Echilibrul
Cel mai important factor este si unul aparent simplu: echilibrul pe care il mentinem, de la inceput, intre nivelul de bunastare a echipajului si satisfactia clientilor. Suntem client-oriented, suntem team-oriented, pentru ca misiunea noastra este, pana la urma, sa oferim solutii web high-end clientilor si sa oferim un mediu de lucru inspirat si dotat echipei. Echilibrul acesta se vede cel mai clar in cultura eJump prin trei concepte-cheie:
  • Respectul se reflecta in calitatea muncii noastre si prin flexibilitatea in comunicarea constanta cu clientul. Ascultam, facem recomandari si implementam ceea ce se doreste.
  • Pasiunea pentru ceea ce facem transpare si in varietatea si optimizarea smart a proiectelor
  • Comunicarea onesta si prompta e cheia in orice. Ea ne ajuta sa lucram eficient, in perspectiva clara, si sa purtam un dialog constructiv.

Proiectele indraznete
Un alt element e ca ne plac provocarile si varietatea. Anul acesta, de exemplu, am avut proiecte din domenii total diferite: de la consultanta, software sau industria de carte la casino si gambling, industria medicala si sportiva, universitara, auto si transport etc. Asta ne-a ajutat sa ne slefuim abilitatile si sa privim lucrurile din mai multe perspective.

Echipajul
Si, probabil, cel mai sensibil aspect cu care cred ca ne diferentiem este insusi echipajul. Suntem o mana de oameni tineri, fasneti si atat de diferiti, incat ne completam ideile - pana si glumele – in cel mai firesc mod. Fiecare are un fel de-a fi aparte, iar asta conteaza enorm intr-o echipa care colaboreaza asa frumos. Intr-un timp foarte scurt, un rookie care intra in birou il va vedea ca pe un acasa unde e acceptat asa cum este, stimulat sa invete ce ii place si sustinut cand are nevoie. Se face haz de necaz, se ofera un welcome pack, se ofera un buddy, se ofera un proiect de inceput cam din prima zi si se da startul la proiecte challenging si variate, folosind diverse tehnologii.


Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?

Sunt mai multe intrebari inspirate. Uneori, simtim curiozitatea sincera si pasiunea ingenua pentru proiecte digitale inovatoare si bine lucrate – si acelea conteaza. Spre exemplu, apreciem candidatii care ne intreaba despre cultura noastra organizationala, despre felul de-a fi al colegilor, despre ce facem si in afara biroului. Desigur, apreciem si intrebarile despre proiectele pe care le facem si despre ce aspecte conteaza pentru ca un coleg sa creasca profesional.
 

Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?

Performanta incepe cu zambetul si energia cu care apare unul dintre colegi la birou, cu primele conversatii avute la cafea. Continua cu trecerea in revista a prioritatilor si a statusurilor proiectelor si culmineaza cu feedbackul de felicitari din partea clientului, la lansarea unui proiect. Performanta se vede in deadline-urile respectate, in dorinta de invatare continua, in curiozitate si perseverenta, in gasirea de solutii optime si in entuziasm. Am putea plusa si empatie, necesara intr-o echipa faina si inchegata.
 

Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?

Tinem foarte mult la oamenii nostri si ne mulam beneficiile pe nevoile si dorintele lor. Lucram inclusiv la o platforma de gamification – in stilul cosmic si fun care ne reprezinta – ca sa le stimulam entuziasmul si performanta, spiritul proactiv si responsabilitatea propriilor actiuni.
  • Avem masaj la birou!
  • Program flexibil, mai ales pentru ca avem studenti care trebuie sa isi ia diploma fara stresul unui job full-time rigid.
  • Avem LogOut-uri (iesiri lunare), teambuildinguri organizate de toti ca sa ne relaxam in natura.
  • Avem provocari si joculete la birou prin care ”upgradam” spatiul in care traim, practic 8 ore pe zi impreuna, si prin care ridicam nivelul de dopamina. Si surprize aniversare.
  • Avem sedinte de consiliere pentru dezvoltare personala si profesionala
  • Pesti nemuritori intr-un acvariu linistitor si plante sanatoase pentru un aer cat mai curat.
  • Si, bineinteles, bonusuri anuale consistente, cat si salariu care poate fi negociat in timp pe baza performantelor.
     



Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?

Cu siguranta, in spotlight ramane dezvoltarea de progressive web & mobile apps, dat fiind ca si 2018 a fost plin de astfel de proiecte mai incitante. Vom testa si mai mult “apele” privind VR, AR, deja avem si un client international pentru care implementaam o serie de module interactive privind siguranta la locul de munca – pentru Kinect, web and mobile.

In 2019, continuam cu aplicatii si mai interesante de ride-sharing, platforme de live streaming sau IoT. Bineinteles, pentru a reusi toate astea, suntem mereu in cautare de coechipiere si coechipieri descurcareti si entuziasti care vor sa creasca si sa devina cei mai buni in ceea ce fac. Ii asteptam la bordul eJump oricand.
 

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?

Odata ce este primit in echipaj, este ajutat in primele zile de catre un buddy care il initiaza in workflow-ul Jump. Totodata, preferam sa il ajutam si printr-un prim proiect-test, care sa-l ajute practic si rapid sa se familiarizeze cu modul de lucru si cultura noastra.

Avem discutii regulate despre acomodare si feedback-ul sau si al managerilor, iar in fiecare an discutam mai amplu despre performante, ambitiile sale pentru noul an si posibilitatea de a evolua in firma, desigur. Cu cat este mai proactiv, mai descurcaret si plin de initiativa, cu atat progresul eJumperului va fi mai rapid.


Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?

De la inceput, vorbim deschis despre asteptarile sale, dar si ale noastre, si despre planurile de viitor ale fiecaruia. Urmeaza un proiect-test care sa ajute eJumperul sa se acomodeze cu stilul nostru. Odata ce deprinde felul in care comunicam si cum lucram, vedem daca are nevoie sa invete anumite tehnologii sau aspecte de finete, ca proiectul pe care il dezvolta sa fie cat mai calitativ. Ii oferim feedback constructiv, il ascultam si pe al sau si il ajutam sa gaseasca el insusi solutii la provocari, pentru ca vrem sa stimulam autonomia fiecaruia. Ce ajuta foarte mult in dezvoltare sunt intalnirile lunare cu managerii pentru a vorbi liber despre proiecte, nivel de satisfactie si planuri de viitor, dar si varietatea proiectelor dezvoltate.
 

Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?

In general, recrutarea unui coleg dureaza 1-2 luni (anunturile sunt mereu pe site, daca gasim oameni buni, preferam sa-i recrutam oricand, nu doar cand avem nevoie urgent de cineva).
  • Evaluam CV-urile (daca sunt insotite de portofoliu, este decisiv pentru diferentierea candidatilor);
  • Cu o parte dintre aplicanti avem un prim interviu in care purtam o discutie deschisa si libera despre experienta sa, despre asteptarile sale si ale noastre, despre cultura eJump si ce se doreste de la el, ca sa intelegem daca modul sau de gandire e compatibil cu viziunea noastra;
  • Cei care merg mai departe in procesul de recrutare primesc o tema pentru acasa, in functie de job; acestea pot fi: implementarea unei pagini pe baza unui design, rezolvarea unor probleme de programare, identificarea si repararea unui bug;
  • Dupa tema, cei promitatori sunt invitati la o a doua discutie (de obicei si cea finala), unde vorbim mai detaliat despre aspectele rolului (inclusiv partea financiara);
  • Alegem candidatul cel mai potrivit si ii asiguram o acomodare cat mai usoara si mai placuta.


 
Bogdan Chis - Co-Founder & Operations Manager la eJump, agentie de web design & web development, de peste 10 ani.

Ca experienta profesionala, sunt web-designer si, de cativa ani, project manager si client manager, pentru ca rezonez tot mai mult cu un profil antreprenorial. Impreuna cu Radu Pintilie, am lansat compania eJump care imbina atmosfera unui startup cu profesionalismul unei companii de incredere. Baza noastra de clienti a crescut rapid si sigur, permitandu-ne si noua sa crestem in acelasi timp - ca spatiu, dar si ca o echipa dinamica si creativa, care astazi numara peste 15 membri si care se mandreste cu lansarea in online a peste 500 de proiecte in toata lumea.


 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On

ULTIMELE JOBURI