Ne place sa avem succes si ne masuram constant nivelul propriu de performanta, cautand mereu solutii pentru a imbunatati - Nadia Dragoi @ Studio Moderna
Studio Moderna este cel mai mare retailer omni-channel din regiunea CEE, cu un model de business unic si complex, cu 6 canale de vanzari, care impreuna reusesc sa asigure o experienta de vanzare unica clientilor sai. Avem integrata filozofia multi-channal nu numai in activitatile noastre de vanzari si marketing, ci si in zona de customer care, in dezvoltarea inovatoare a produselor, in logistica, in selecția noilor colegi etc. Ne plac provocarile si proiectele indraznete. Studio Moderna este si va fi o „scoala de vanzari” pentru cei interesati sa isi construiasca si sa isi dezvolte o cariera in domeniul vanzarilor.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Este specific culturii noastre organizationale sa identificam potentialul uman in intern si sa promovam cat mai mult inainte sa cautam in extern noi talente. Trebuie doar sa ai determinarea si curajul de a-ti asuma noi provocari. Organizam frecvent assessment centers (centre de evaluare) pentru a identifica noi talente unde sunt bineveniti toti colegii care isi doresc o schimbare in cariera.
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
A lucra in Studio Moderna inseamna multe oportunitati de a-ti dezvolta abilitatile personale si profesionale. Programele de mentoring, cele de leadership dar si trainingurile de competente specifice ii asigura fiecarui angajat sansa de a-si maximiza potentialul.
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Nadia Dragoi, HR Manager-ul companiei din 2015, cu o experienta de peste 15 ani in domeniul resurselor umane dintre care ultimii 11 ani in dezvoltarea si coordonarea departamentelor de resurse umane, in companii cu peste 900 de angajati. In acesti ani am acumulat o experienta bogata in managementul talentelor, schimbare și dezvoltare organizaționala, managementul performantei si al carierei, employer branding, evaluare si training, compensatii si beneficii, administrarea personalului.