Urmarim cu atentie evolutia colegilor nostri. Vrem sa simta la locul potrivit, in momentul potrivit al evolutiei lor personale. - Oana Leoveanu Employee Experience Manager
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
De asemenea, avem o echipa manageriala care stie sa motiveze oamenii si sa ii orienteze catre performanta.
In acest moment, ne dorim sa replicam in toate magazinele modelul magazinului Sport Couture din Baneasa. Faptul ca in Sport Couture avem o echipa formata din persoane care lucreaza in magazin de 5, 7 ani spune foarte multe lucruri – gasim aici toate ingredientele succesului: leadership, ownership, performanta. Pentru retail, care nu este cel mai usor mediu de lucru, este chiar un element de diferentiere.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Nu doar vand, ci si consiliaza, informeaza, fac customer service, mentin o atmosfera placuta si relaxata in magazin. In general, candidatii nostri percep, asemenea clientilor, partea de “front” – marketingul senzorial – muzica, parfumul ambiental, atmosfera pozitiva, dinamica, spiritul tanar… In “back” este, firesc, multa munca: operational, target-uri de atins…Si trebuie doar sa fie implicati si sa isi doreasca sa faca performanta. Noi le facilitam acest lucru.
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Am implementat canale de comunicare interna care sa ne tina cat mai in contact unii cu altii, in timp real, sa ne cunoastem mai bine si prin intermediul carora sa evidentiem proiectele interne, performanta colegilor nostri: Together (revista interna), Workplace, o platforma de HR. Avem evenimente interne, workshopuri, traininguri, celebram performanta. Punem accent pe wellbeing. Suntem permanent intr-un proces de analiza, imbunatatire pentru ca vrem sa ajungem la formula optima pentru echipa noastra.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Personal, urmaresc ca interviul de recrutare sa fie unul cat se poate de… uman, fara constrangeri corporate, in care candidatii sa se detensioneze rapid, sa putem vorbi degajat, liber, sa povestim si sa vedem cum putem rezona. La Vans, cel putin, candidatii vin cu un vibe aparte, pe care nu vreau sa il “contaminez” cu clisee de HR, pastrand proportiile totusi. Dupa parerea mea, si procesul de recrutare si selectie trebuie integrat in cel de marketing si branding - este bine sa conduci oameni pe un flow consecvent de la prima intalnire, pana la onboarding si parcursul lor ulterior in relatia cu produsele/serviciile tale si clientii tai. Daca vrei oameni nice si care sa iti capaciteze clientii si sa le faciliteze o experienta pozitiva, si tu, in calitate de recrutor, ar trebui sa ai acceasi abordare.
Oana Leoveanu, Employee Experience Manager & Chief of Happiness
A activat anterior pe zona de marketing, comunicare interna si PR (Grupul BCR), continuand apoi cu domeniul consultantei pe programe de wellbeing si employee experience.