Cele mai importante beneficii se refera la oportunitatile de a te dezvolta, la posibilitatea de a avea un plan de cariera personalizat, care sa tina cont de dorintele tale - Ioana Maxim @ Amrest Coffee
AmRest detine un lant propriu de restaurante – La Tagliatella, si este prezent ca si operator in tari ca Spania, Germania, Franta, Cehia, Slovacia, Romania, Bulgaria, Serbia, SUA si China. Sediul AmRest este localizat in Wroclaw, Polonia. Povestea AmRest a inceput acum mai bine de 25 de ani cu un vis, vis care a dovedit, prin energia pozitiva a fondatorilor, ca “Totul e posibil”! AmRest este prezent si cunoscut ca si operator a 9 branduri in 26 de tari, avand un numar de peste 2000 de locatii si peste 40.00 de angajati.
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
Ceea ce apreciez eu personal cel mai mult este faptul ca parerea mea conteaza si ca am sentimentul ca aportul meu si al fiecaruia dintre colegii mei este important, vizibil si apreciat. Mai mult decat atat, deviza WJM („Totul e posibil”) este permanent prezenta si ne ghideaza toate actiunile, reprezentand in plan intern si denumirea bonusului de recunoastere a performantei.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Daca ar fi sa aleg una dintre cele mai interesante intrebari pe care le-am primit cred ca ar fi “de ce ai ales aceasta profesie?” (recruiter in contextul de fata). O intrebare care m-a surprins in mod placut si care nu facea neaparat subiectul discutiei noastre.
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
Fie ca e vorba de consiliere sau training din partea HR, fie ca vorbim despre suport pe partea operationala sau sesiuni de mentoring cu managerii experimentati, fiecare dintre planurile de dezvoltare profesionala este croit si personalizat in functie de necesitatile si personalitatea celui implicat.
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Instrumentele si sursele de recrutare sunt diverse. Din fericire, in cadrul Starbucks, programul “Refer a friend” reprezinta una dintre cele mai productive surse de recrutare.
Ioana Maxim - Junior HR Business Partner @ Amrest Coffee
La baza, ca si formare, sunt trainer. Am sustinut sesiuni de training (in arii diverse) timp de aproximativ 10 ani. Rolul meu actual imi ofera, din fericire, destul de frecvent, prilejuri de a fi si in ipostaza de trainer. In timp am diversificat activitatile, fiind dornica sa explorez si sa invat cat mai mult.
In acest moment, simt ca jobul pe care il am imi ofera oportunitatea de a face in fiecare zi lucrurile care imi aduc cea mai mare satisfactie si bucurie: sa interactionez cu multi oameni diferiti, fascinanti si sa pot sa impartasesc si altora din experienta mea, dar si sa invat din a celorlalti.