Suntem o companie dinamica, care pune foarte mult accent pe flexibilitate, pe training si invatare, pe deschidere si transparenta - Stefanini
Tara noastra este una dintre cele mai importante piete la nivelul regiunii pentru Stefanini. De aici sunt coordonate si birourile din Polonia si Republica Moldova ale companiei. Stefanini are in prezent o echipa de aproximativ 1700 de angajati in Romania, in cele 3 sedii din Bucuresti, Sibiu si Targu Mures, din totalul de 3200 de la nivelul EMEA. Angajatii din cele 3 birouri din Romania deservesc peste 85 de clienti din toate colturile lumii, din tari precum SUA, Australia, Germania, Franta, Elvetia, Portugalia, Spania, Canada, Rusia, Grecia, Macedonia, Serbia, Croatia, UK.
Stefanini a castigat premiul ”Compania ITO a anului in Romania” in cadrul Romanian Outsourcing Awards for Excellence din 2016, in timp ce la editia din anul urmator i-a fost decernat trofeul pentru Employee Engagement Initiative.
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
In plus, lucrand pentru clienti din toate colturile lumii, avem si capacitatea de a oferi angajatilor un program care sa le permita si sa mearga la cursuri, daca inca nu au absolvit facultatea, sau chiar sa lucreze de acasa, daca specificul clientului permite acest lucru.
In ceea ce priveste activitatile interne, organizam diferite evenimente pentru colegii nostri (participari la maraton, petreceri de Haloween si Craciun, strangeri de fonduri pentru initiative umanitare).
Ne mandrim mult si cu cei care ne reprezinta la diferite evenimente externe din industrie, sustinand prezentari ori cursuri. De asemenea, nu au fost putini nici cei care au fost premiati pentru performantele lor, precum Olga Botusan, HR Director, care a fost numita Top HR Manager in 2018 de catre revista Capital, sau Raluca Andreea Andrei, care a primit anul trecut premiul de Manager of the Year la GSA UK Professional Awards.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
De asemenea, unul dintre beneficiile speciale oferite este salonul de masaj din incinta cladirii, unde angajatii beneficiaza de masaj de relaxare sau terapeutic.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
In principiu procesul debuteaza cu o discutie HR, in care povestim mai multe despre companie si despre rolul disponibil in cadrul organizatiei, dupa care discutam despre parcursul profesional al candidatului si despre planurile acestuia pentru viitorul apropiat.
Majoritatea proceselor de recrutare pentru rolurile tehnice implica si un test sau o evaluare tehnica cu unul dintre colegii nostri seniori. In acest pas candidatii pot afla mai multe detalii tehnice si pot face cunostinta cu o parte a echipei. In ultima faza are loc discutia cu clientul, unde se stabilesc ultimele detalii in ceea ce priveste viitoarea colaborare.