Evoluam in fiecare zi - Maria Tataru @ Autonom
Ca urmare a acestor eforturi, Autonom este singura companie cu actionariat romanesc care a primit premiul de Best Employer (in urma studiului dezvoltat de Aon Hewitt) timp de patru ani la rand (2014, 2015, 2016, respectiv 2017).
In 2018, ne-am alaturat comunitatii celor 123 de organizatii recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promoveaza principii democratice si incurajeaza libertatea la locul de munca.
Autonom este o companie cu capital 100% romanesc, pornita in 2006, in Piatra Neamt. Principalele noastre servicii sunt: inchirieri pe termen scurt si mediu, leasing operational, transferuri cu sofer, inchirierea temporara de flote, servicii de fleet managment si inchirierea de echipamente.
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
O data la 6 luni, fiecare angajat are o discutie cu managerul sau despre activitatea sa si despre cum isi propune sa devina mai bun in urmatoarele 6 luni.
Un alt lucru care ne defineste este autonomia in proiectele pe care ni le asumam si munca colaborativa. Fiecare coleg poate avea impact direct in imbunatatirea activitatii companiei. O modalitate prin care punem in practica acest principiu este sistemul intern de colectare a propunerilor de imbunatatire si inovatie.
Totodata, ne dorim sa avem impact in comunitatile locale, prin proiecte pentru sustinerea educatiei si cu impact in mediul inconjurator. Prin Fundatia Autonom, colegii nostri identifica, sustin si se implica activ in realizarea proiectelor din comunitatile din care fac parte.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
- Buget pentru dezvoltare si invatare
- Work from home, in cazul in care natura postului permite acest lucru
- Cadrul potrivit pentru a avea impact in comunitatile din care fac parte
- Suport pentru o viata activa: Decont 50% pentru abonamentele la sala si 7Card + Participare la semimaraton si marathon decontate 100% de companie
- Decontarea transportului in comun
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Ca si canale recrutam prin intermediul site-urilor specializate, dar si prin canale proprii: sectiune Cariere Site, Facebook. De asemenea, pentru gasirea viitorilor Autonomi apelam la facultatile si la ONG-urile pe care le sustinem.
Maria Tataru, Marketing Manager @ Autonom
Am 26 de ani si coordonez echipa de marketing a Autonom de aproximativ 3 ani.
Am venit ca si intern in companie in urma cu aproximativ 5 ani, in momentul in care eram spre finalizarea programului de licenta al Facultatii de Comert, din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.
Am aflat despre programul de internship al Autonom prin intermediul Fundatiei Leaders, eu fiind absolventa a programelor lor de leadership, dezvoltare personala si orientare in cariera. La finalizarea internship-ului, am devenit “autonom de cursa lunga”, in special pentru mediul fain din companie si pentru accentul pe care il pun pe invatare si dezvoltare.