Una dintre valorile noastre centrale este dezvoltarea continua. Cream necontenit experiente placute de invatare pentru colegi si pentru cursantii din sala ori din afara ei - Delia Dragomir @ Eucom
Echipa noastra numara peste 200 de specialisti in limbi straine in dezvoltarea carora investim continuu. Cu totii credem in parteneriate, le tratam cu profesionalism si flexibilitate, suntem permanent orientati spre inovatie si integram cele mai noi tendinte in trainingurile pe care le livram. Subliniem mereu ca avem misiunea de a fi un Bridge to the world pentru companiile aflate in plina expansiune si ne indeplinim rolul cu mult entuziasm.
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
Fiecare program de training pe care il livram este personalizat in functie de nevoile clientului, de obiectivele lui si ale cursantului; avem o echipa intreaga de specialisti care se implica in designul programului si monitorizeaza buna lui desfasurare, oferind necontenit suport trainerului si solutii clientului. Aceste lucruri faciliteaza atingerea obiectivelor unui curs ceea ce, evident, se traduce si in succesul personal al trainerului, capata experienta, incredere, dobandeste bune practici.
Un alt punct de diferentiere important este programul de training intern dedicat trainerilor nostri, program in permanenta reactualizat in functie de cele mai noi tendinte in predare. Ne uitam la cunostintele si abilitatile dobandite, le aliniem la stilul de predare Eucom, la stilul nostru de management al cursurilor, introducem si dezbatem de fiecare data topicurile cele mai de interes pentru ei, astfel incat activitatea de predare sa le fie cat se poate de satisfacatoare.
Adaugam ca utilizam cele mai noi tehnologii digitale, ceea ce ii indeamna pe toti colegii sa fie ancorati la mediul de lucru actual, dar si faptul ca varietatea serviciilor lingvistice livrate inseamna posibilitatea oferita trainerilor de a-si gasi jobul / activitatea cea mai potrivita.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Sigur ca o alta intrebare interesanta a fost Ce anume m-a facut sa fiu un candidat potrivit pentru dumneavoastra?. Intreaga noastra echipa de traineri livreaza cursuri in stilul de predare propriu noua, urmarind obiective, crezand in feedback si masurand rezultatele procesului de invatare, de aceea ne bucuram sa stim ca oamenii care isi doresc sa faca parte din echipa noastra arata interes pentru abilitatile specifice Trainerului Eucom.
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Sigur ca exista cativa indicatori pe care ii urmarim si care ne arata performantele de top din echipa, dar tindem sa ne aliniem cu totii la aceste standarde si sa crestem continuu, impreuna.
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Le punem la dispozitie o librarie virtuala de carti de specialitate pe limba straina pe care o predau, acces la libraria din sediul principal, participarea la evenimente interne pe care le organizam noi, dar si participare la evenimente de top (conferinte) in industria in care activam.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Un alt obiectiv important insa este sa patrundem pe piete europene cu serviciile tehnologizate pe care le promovam in prezent, Agile Learning cu trainer Eucom si acces neintrerupt pe o platforma online si evaluare lingvistica specializata cu rezultate inregistrate in timp real.
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
De cealalta parte, programul are si o componenta flexibila prin care ii invitam pe colegii nostri sa ne propuna teme de dezbatere si training necesare in activitatea lor. Le oferim, de asemenea, ocazia de a participa la conferinte internationale de prestigiu in domeniul predarii limbilor straine.
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa fie buni cunoscatori ai limbilor pe care isi doresc sa le predea, asa ca urmatoarea etapa in procesul de recrutare este accesarea platformei noastre high tech de evaluare lingvistica (serviciu, de altfel, furnizat si clientilor corporate) pentru a sustine testul online de competente lingvistice.
Verificam metodele de predare interactiva la adulti dar si alte abilitati si trasaturi cheie ale candidatului – metode de implicare a cursantilor, organizare a informatiilor, flexibilitate si creativitate, capacitate de a improviza – in cadrul sesiunii demonstrative.
Delia Dragomir, Manager @ Eucom
In 2002 am infiintat Eucom cu obiectivul de a aduce inovatie in aria trainingului lingvistic din Romania. Veneam dupa o experienta de studiu total nereusita si care ne-a trasat foarte clar directia in care ne doream sa mergem: spre invatarea unei limbi straine nu ca la scoala, ci personalizat pe nevoile cursantului adult, in functie de activitatile pe care acesta le desfasoara zilnic la job. Ne doream sa mergem spre un concept de curs definit de valori precum parteneriat, flexibilitate, feedback bilateral si dezvoltare continua, in ansamblu, sa cream experiente pozitive, placute de invatare a limbii straine.
In acesti 16 ani am adunat experienta in management organizational, am inteles si aplicat cunostinte de leadership si motivare a angajatilor; am facut brand management si am creat neintrerupt servicii noi, pentru care m-am implicat de la stadiul de design si adaptare la specificul companiei pana la stadiul de implementare.
Astazi suntem mandri de ce am obtinut, pentru ca Eucom este cel mai important facilitator de servicii lingvistice din Romania.