La Nestle, ii incurajam pe angajatii nostri sa-si vada cariera ca pe o calatorie si sa profite la maximum de oportunitatile care apar in mod continuu - Loredana Gilmeanu @ Nestle
In Romania ne-am inceput activitatea in anul 1995, iar in prezent suntem unul dintre cei mai importanti jucatori din industria alimentara, atat prin cota de piata, cat si prin succesul brandurilor noastre - majoritatea fiind in fruntea categoriei lor.
Care sunt elementele care va diferentiaza de celelalte companii din aceeasi industrie (proiecte, activitati interne, tehnologii utilizate etc.)?
Nestlé Continuous Excellence (NCE) este un exemplu de program, un set de metode standardizate care are ca scop imbunatatirea performantei si facilitarea livrarii modelului de dezvoltare Nestlé in fiecare an.
Ce inseamna performanta in cazul unui angajat la voi?
Este un proces holistic, care se raporteaza atat la comportamentul si obiectivele individuale, cat si la contributia si implicarea in alte proiecte, cu impact in performanta echipei sau a companiei.
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
De asemenea, avem convingerea ca succesul companiei este asigurat de cooperarea activa si comunicarea deschisa, de aceea organizam lunar “All Hands Meeting” - o intalnire la care pot participa toti angajatii companiei, in care se prezinta ultimele realizari, noii angajati, precum si rezultatele companiei.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat in companie?
Ne dorim ca toti angajatii nostri sa aspire catre performanta si sa preia controlul asupra propriei cariere. Daca sunt hotarati si motivati, ofera cele mai bune rezultate si isi doresc sa isi depaseasca limitele. In Nestlé, nu exista bariere intre departamente, categorii de produse, functii sau chiar regiuni geografice atunci cand ne gandim la dezvoltare si aspiratii in cariera.
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
In plus, credem in cultivarea si dezvoltarea talentului angajatilor nostri, de aceea organizam in mod constant programe de training (e-Learning, in-house sau alaturi de consultanti externi) atat in tara, cat si in alte centre de training Nestlé.
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Apoi, urmeaza un interviu cu managerul pozitiei si, daca este necesar, un al treilea interviu cu directorul departamentului sau cu viitoarea echipa.
Pe tot parcursul procesului de recrutare acordam o atentie deosebita potrivirii dintre aptitudinile, atitudinile si valorile candidatilor si cultura companiei noastre. Experienta relevanta este importanta, insa nu este singurul factor luat in considerare in luarea deciziei finale.
Care a fost cea mai inspirata intrebare primita de la un candidat in timpul interviului de angajare?
Loredana Gilmeanu, Senior HR Business Partner @ Nestlé
Pe parcursul meu profesional am fost mereu in cautare de noi provocari, marjand atat pe dezvoltarea calitatilor native, cat si pe dobandirea unor aptitudini noi, regasindu-ma periodic in afara zonei de confort. De aceea, trecerea de la un domeniu la altul sau dintr-o industrie in alta a fost provocatoare, dar fireasca.
Mi-am inceput cu pasiune cariera ca invatatoare, cu dorinta de a contribui la formarea si dezvoltarea tinerei generatii. Dupa 9 ani, am ales sa fac schimbarea catre Supply Chain, domeniu care m-a „adoptat” prin oamenii deosebiti ce mi-au dat sansa sa invat de la ei si sa evoluez profesional. Timp de 7 ani am trecut prin mai multe etape, pornind de la Junior si avansand la Manager.
Cand am facut trecerea catre Resurse Umane am simtit ca m-am intors la prima mea pasiune, oamenii, in toata diversitatea lor. Experientele anterioare m-au ajutat enorm atunci cand am recrutat sau cand am livrat traininguri, iar cele recente, din pozitia de HR Business Partner, imi dau energie, fiind mereu inspirata de calitatile demn de urmat ale persoanelor speciale din jurul meu. Zi de zi sunt incantata de ceea ce fac si de ceea ce invat.