Cum te ajuta brandul personal?




  “The Future You: Building a Powerful Brand for Your Career” este tema abordată toamna aceasta la Top Talents Romania,  fiind unul dintre cele mai discutate si dezbatute subiecte in randul angajatorilor. De acceasi parere au fost si expertii in Personal Branding carora le-am cerut cateva insighturi si sfaturi care sa vina in ajutorul tinerilor in cautare de noi oportunitati de cariera:

“Eu personal am o misiune și am numit-o #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding pentru ca m-am gandit la Millenials si la generatia Y, la toti tinerii care vor deveni o forta pe piata muncii si care vor schimba complet regulile jocului pentru ca sunt mult mai adaptabili, mult mai greu de manipulat, nu mai cred in ierarhizare, dar cel mai important, sunt veritabili ambasadori ai meritocratiei considerand ca munca lor trebuie evaluata strict pe baza rezultatelor pe care le au. Cu toate acestea, sunt nevoiti sa investeasca cat mai mult in brandul lor personal, marketinzandu-si activitatile, dar si Sinele Personal cat si pe cel Profesional, intrucat tot mai multi tineri din aceste generatii traiesc si lucreaza în comunitati si se aduna pe baza valorilor comune pe care le au si a misiunii pe care vor sa o împlineasca impreuna.

Astfel, intr-o piata a fortei de munca din ce in ce mai competitiva, unde livrarea de rezultate va fi criteriul de departajare cel mai important, implicit nivelul de profesionalism, aptitudinile și competentele reale ale angajatilor sau liberilor profesionisti, branding-ul de cariera devine prioritar si este esential sa ii validam atat importanta, pe masura ce evoluam, ne dezvoltam cat si apartenenta la zona de dezvoltare personala si profesionala.“


                          - Alexandra Hustiu Bibire -
                       Personal Branding Strategist &
          Autoarea cartii "Brandul tau personal esti tu"



“Investeste in a-ti crea un brand personal plecand de la autenticitate. Nu incerca sa copiezi pe nimeni, ci gandeste-te, din pozitia de giver, cum iti doresti sa contribui pentru ca lumea din jurul tau sa fie mai buna. In jurul acestei viziuni construieste-ti mesajele. Oamenii simt cand cineva comunica doar pentru propriul interes versus o intentie reala de a rezolva o problema.Cauta ca prin tot continutul generat sa aduci valoare in viata cuiva, fie ca vorbim despre o aparitie la un eveniment sau o postare pe Facebook. Fii in serviciu, iar asta iti va creste natural brandul personal.”

                                - Anca Banita -
             Coach & Personal Branding Trainer

“Daca ar fi sa definesc notiunea de Brand Personal generic as spune ca este – ceea ce spun ceilalti despre tine atunci cand nu esti de fata, chiar daca nu te cunosc bine.
In contextul unui student la incepur de cariera, l-as define ca fiind - impresia pe care si-o creaza un recrutor dupa 5 secunde de cand a vazut CV-ul. Avand in vedere faptul ca un recrutor verifica zeci de CV-uri zilnic, trebuie sa fim extrem de realisti sis a ne dam seama ca challenge-ul nostru este sa il convingem printr-o fraza de “Brand Selling Proposition” ca suntem un asset bun pentru ei si ca “they will get their job done” daca ne aleg.
Un “brand selling proposition” este o propozitie de prezentare (un fel de Pitch) care transmite clar cine suntem, la ce suntem buni si de ce suntem potriviti pentru ceva.”


                            - Maria Cristina Banu -
  Senior Brand Strategist & Digital Business Coach


“Nu exista bagheta magica si nici vreo pastila care sa te ajute sa obtii brand personal peste noapte asa cum nu exista nici o pastila care sa te ajute sa slabesti peste noapte, in mod sanatos, echilibrat si armonios. Brandingul Personal necesita efort individual sustinut. Tehnologia este esentiala pentru orice proces de branding personal dar nu este esenta acestuia. Reputatia este esenta unui brand personal influent.
Strategia pentru obtinerea unui employer brand puternic pleaca de la caracterisiticile psiho-sociale ale talentelor cautate si urmareste construirea unei relatii reciproc avantajoase intre brandul angajatorului (employer brand) si brandul angajatului (personal brand). Acest lucru se poate realiza doar in culturile organizationale care au depasit faza incipienta caracterizata de dilema “investitia companiei in brandul personal al angajatilor este o cheltuiala inutila in beneficiul exclusiv al acestora din urma (angajatii)?”.


                                   - Robert Similea -
  Reputation Strategist la e-LABORAT: Laborator de reputatie


Daca si tu iti doresti sa ai un brand personal de succes, vino la eveniment pe 22-23 Noiembrie la Hotel Marriott, Bucuresti si afla mai multe de la invitatii speciali si workshopurile companiilor.




                                                                          





 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”

ULTIMELE JOBURI