CGS Romania: 90 la suta dintre angajatii cu functii de senior, middle sau top management promoveaza din intern
“Inca de la inceput, filosofia CGS Romania a fost de a identifica si angaja persoane cu potential, in care sa investim constant pentru a le mentine in companie si a promova din randul acestora. Din punctul nostru de vedere, angajatii nostri sunt forte motrice si suntem deschisi ideilor si abordarilor noi cu care ei vin catre echipele de management”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS Romania.
In acest moment, CGS Romania opereaza pe piata locala sapte centre de suport in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Targu-Jiu, Miercurea Ciuc, Galati si Constanta in cadrul carora activeaza cca. 4.000 de angajati. Dintre acestia, cca. 52% sunt femei, in timp ce media de varsta a echipei CGS este de numai 24- 25 de ani. De asemenea, aproximativ 95% dintre angajatii companiei sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior.
“Motto-ul companiei este ‘Friends working together’, iar acesta defineste atat mediul de lucru local, cat si atitudinea colegilor din toate centrele noastre. In plus, tocmai pentru ca atmosfera de lucru este una deschisa, noi oferim posibilitatea oricarui angajat de a evolua, de a-si spune parerea, de a face un pas in fata. Este insa foarte important ca orice coleg, indiferent de pozitie, sa stie ca este incurajat sa ridice mana si sa vina cu idei noi care il pot ajuta in evolutia sa in companie”, a mai spus Vladimir Sterescu.
Cand vine vorba despre principalele aptitudini pe care trebuie sa le aiba candidatii la o pozitie in cadrul CGS Romania, reprezentantul companiei subliniaza ca nu sunt importante cunostintele aprofundate intr-un anumit domeniu, cat spiritul proactiv si firea comunicativa, flexibila, deschisa la nou. Cunostintele de operare a calculatorului sunt necesare, pentru ca orice job in CGS se desfasoara prin intermediul acestuia. Amabilitatea este, de asemenea, foarte importanta, asadar people skills joaca un rol esential in procesul de recrutare.
Oportunitati permanente de dezvoltare
“Cel mai important aspect este insa ca CGS Romania sustine performanta si implicarea intr-un mediu atractiv de lucru si ofera sesiuni intensive de pregatire si training pentru toti angajatii. Astfel, o persoana aflata, spre exemplu, pe un nivel entry-level care isi demonstreaza aptitudinile pentru o pozitie de Customer Service Representative are mari sanse de a promova, iar apoi poate deveni Team Leader, Quality Assurance Specialist sau Trainer. Acest lucru se intampla frecvent in cadul companiei”, a afirmat reprezentantul CGS Romania.
Pentru a evolua in interiorul companiei, angajatii trebuie sa aibe curajul de a aplica pentru pozitiile deschise, pe segmente precum Operational, IT, HR, Training si Management.
“90% dintre angajatii nostri care ocupa functii de specialist, middle sau senior management au promovat din interiorul companiei si au avut sansa de a se dezvolta in timp pe domeniul pe care l-au ales, cu ajutorul colegilor si a training-urilor oferite. In plus, toti directorii CGS sunt tineri veniti pe pozitii de entry-level si acum conduc chiar si peste 1.000 de oameni din noile functii”, a mai adaugat Vladimir Sterescu.
Rata de retentie a personalului peste media pietei
Citeste si:
-
Ce trebuie sa stii despre piata fortei de munca din Romania in 2020?
-
Cum devii greu de inlocuit la locul de munca?
-
Ai stofa de manager?
-
4 rezolutii de cariera pentru noul an de care chiar sa te tii
-
Cum ar trebui redactat CV-ul unui specialist cu experienta?