Cum pastrezi sau creezi o cultura sanatoasa cand oamenii sunt la distanța Miercuri 11 noiembrie, intre orele 15:00-17:00



Revista HR Manager impreuna cu Humanistic, partener al evenimentului, organizeaza miercuri 11 noiembrie, intre orele 15:00-17:00, a 5-a ediție din seria de evenimente online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALA”. Conferința porneste discuția despre performanța organizaționala, discuție ce se pregateste in majoritatea organizațiilor spre final de an prin incheierea procesului de management al performanței.

Aceasta ediție se concentreaza asupra subiectelor legate de evaluarea performanței angajaților intr-un an plin de provocari:
  • Cum inlocuim procesul existent de management al performanței, cum il adaptam la noua realitate si de ce elemente ar trebui sa țina cont noul proces?
  • Cat de pregatiți sunt leaderii companiei voastre pentru o conversație de feedback cu o echipa remote si cum ar putea sa devina si mai pregatiți?
  • Cum am putea transforma, ca HR, discuția de performanța in timpul Covid intr-o oportunitate de a regandi KPI pentru a muta focusul organizației spre lucruri cu adevarat importante in managementul echipelor?
  • Cum ar trebui sa privim ca leaderi performanța echipei acum, cand lipsa cifrelor conform asteptarilor nu este rezultatul lipsei de performanța a echipei, ci o rezultanta a unui context nefavorabil?
  • Cum schimbam mentalitatea managerilor in interpretarea si masurarea performanței, ce trenduri se observa si ce se va intampla pe termen lung in managementul performanței? Ce fac alte organizații in acest proces?
  • Intr-un mediu foarte greu de controlat, cum va arata pana la final procesul de management al performanței? Cum vom calibra, evalua si pune in context performanța angajaților in contextul WFH pentru mulți dintre ei?
  • Cum pregatim liderii pentru aceste conversații si cum calibram intreaga organizație pentru ca discuția de final de an sa fie motivaționala si plina de sens?
Aflam toate raspunsurile de la specialistii si practicienii HR invitați la webcast:
  • MADI RADULESCU, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting Intl.
  • DORIN BODEA, Founder and General Manager, Result Development
  • CARMEN DUMITRACHE, Chief Officer Human Resources, Telekom Romania
  • LUMINIȚA FLOREA, People & Culture Director, Philip Morris Romania
  • DELIA MANDACHE, HR Director, High-Tech Systems & Software
  • IULIA BUCIUMAN, Managing Partner HUMANISTIC – Co-moderator
  • MIHAI ZANT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – Moderator
Prezentarile si discuțiile se vor desfasura in limba romana.

In timpul evenimentului aveți posibilitatea sa adresați intrebari prin intermediul unui chat live.

Participarea este gratuita si se face pe baza confirmarii inregistrarii.

Inregistrarea se poate face accesand pagina evenimentului, unde se gasesc toate detaliile privind temele de discuție si vorbitorii acestei ediții.

Pentru mai multe informații legate de organizare, va rugam sa ne contactați pe adresa evenimente@cariereonline.ro.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POWERED BY: Telekom, Philip Morris, MMM Consulting Int`l, Terapia

Parteneri media: RePatriot, Biz, Doing Business, Jurnalul de Afaceri, HR Club, Portal HR, CONAF, Financial Intelligence

 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”

ULTIMELE JOBURI