DB Schenker GBS s-a alăturat inițiativei de learning NextGen Academy!




 

Pe 9 decembrie, în cadrul webinarului Skills of the Future? Easy, it’s all about you!, le poÈ›i întâlni pe Ioana Necula, Senior HR Business Partner, cu 12 ani de experiență în HR È™i expertiză în gestionarea proceselor de a conecta oamenii È™i Mădălina Constantin, Talent & Development Partner, cu expertiză în crearea È™i furnizarea programelor de training È™i dezvoltare. 


 

În cazul în care te gândeÈ™ti de ce merită să participi la webinarul DB Schenker, iată câteva dintre motivele principale pentru care te încurajăm să te înregistrezi:

  1. Te bucuri de o sesiune interactivă în care tu decizi cursul È™i finalul unei poveÈ™ti. Vei caÈ™tiga informaÈ›ii utile pentru viitorul tău, indiferent de experienÈ›a È™i de cunoÈ™tinÈ›ele din prezent;
  2. DobândeÈ™ti insight-uri utile despre cum poate arăta viitorul abilităților È™i afli cum le poÈ›i dezvolta în favoarea ta.
  3. Descoperi mai multe despre angajator È™i poÈ›i obÈ›ine răspunsul la întrebarea: Este DB Schenker angajatorul alături de care îmi pot începe cariera?;

 

În continuare, te invit să citeÈ™ti mai multe despre mentorii ce te vor ghida în această experiență:

 


Ioana Necula

HR Business Partner

Ioana s-a alaturat recent DB Schenker GBS ca senior HR Business Partner. In cei 12 ani de experienta in resurse umane, Ioana s-a ocupat cu precadere de recrutare, training, dezvoltare organizationala, consiliere in cariera si management, in industriile de telecomunicatii, FMCG si servicii de business. Ioana crede cu tarie in potentialul individual, care poate fi valorificat la maximum atunci cand mentalitatea de crestere si curiozitatea iau locul temerilor. Aceasta aduce nu doar invatare continua, dar si rafinarea constanta a convingerilor personale.



Mădălina Constantin

Talent & Development Partner,
HR Systems Coordinator

Mădălina face parte din echipa de Talent & Development È™i coordonează, de asemenea, una dintre echipele de resurse umane, fiind parte a DB Schenker de aproape 4 ani. O zi din viaÈ›a ei profesională constă în crearea È™i furnizarea de programe de training È™i dezvoltare, dar È™i îngrijirea părÈ›ii digitale a sistemelor de resurse umane È™i de L&D. Este dornică să se perfecÈ›ioneze constant, să dobândească noi abilități È™i să ofere sprijin celorlalÈ›i pentru a-È™i atinge obiectivele È™i a se dezvolta.




 


De asemenea, te invit să descoperi și cum a fost pentru DB Schenker perioada de pandemie și cum s-a adaptat angajatorul la noul context.

Cum v-aÈ›i adaptat la noul context È™i ce priorități aÈ›i avut în vedere în ultima perioadă?

Ne-am adaptat rapid la contextul dictat de pandemie È™i am stabilit priorități clare, dintre care am dori să menÈ›ionăm patru dintre cele mai importante. Primul, menÈ›inerea în siguranță a colegilor noÈ™tri - întreaga comunitate SGBS BucureÈ™ti lucrează de acasă de mai bine de 8 luni. Al doilea, să ne asigurăm că afacerea noastră nu este afectată de munca la distanță; al treilea, să îi menÈ›inem pe colegii noÈ™tri implicaÈ›i È™i continuând să se concentreze asupra bunăstării lor; nu în ultimul rând, să păstrăm o comunicare transparentă atât cu colegii noÈ™tri, cât È™i cu părÈ›ile interesate.

 

Cum v-aÈ›i menÈ›inut colegii motivaÈ›i în această perioadă?

Pentru început, colegii noÈ™tri participă zilnic la întâlniri virtuale È™i sunt încurajaÈ›i de managerii lor să fie comunicativi È™i deschiÈ™i, astfel încât distanÈ›a să nu fie un obstacol în desfășurarea activității È™i menÈ›inerea unei relaÈ›ii de echipă sănătoase. Credem că o bună colaborare cu coechipierii È™i comunicarea transparentă venită de la echipa de conducere au contribuit la generarea unui sentiment de securitate, care este atât de important în această perioadă.

 

Ce aÈ›i învățat de pe urma acestei experienÈ›e?

Am aflat cât de important este să nu evităm schimbarea È™i să ne adaptăm treptat la situaÈ›ii abrupte. De asemenea, ni s-a confirmat importanÈ›a unei comunicări eficiente, prin canale adecvate, pentru a menÈ›ine oamenii informaÈ›i È™i pentru a le oferi încredere.

Te invităm să cunoÈ™ti mai bine echipa DB Schenker, dar È™i să descoperi insight-uri valoroase despre skill-urile viitorului în cadrul webinarului live din data de 9 decembrie!

Înregistrarea È™i participarea sunt gratuite!



 

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania

ULTIMELE JOBURI