2020 ne-a invatat o lectie despre adaptare. Luam tot ce ni s-a intamplat bun si construim mai departe solutii integrate de HR - Let’s talk HR
Let’s talk HR este o agentie de recrutare si consultanta HR dedicata creativilor. Infiintata in 2018 ca un start-up local, este o agentie cu solutii integrate si customizabile pe nevoile clientilor. Serviciile noastre acopera intreg ciclul de viata al unui angajat si sunt complet adaptate pentru a fi livrate remote. Lucram in principal pentru piata din Romania, insa avem si proiecte pentru clienti din afara.
Ideea care ne ghideaza in toate proiectele noastre este “let’s talk the same language”: ne propunem intotdeauna sa intelegem foarte bine ce isi doresc companiile cu care lucram, pentru ca solutiile noastre si interventiile organizationale sa se potriveasca specificului fiecarui angajator in parte.
Care sunt planurile companiei pentru anul 2021?
Ramanem fideli conceptului de “boutique agency”, cu servicii premium, recrutare de calitate si nu de volum, headhunting pentru gasirea celor mai buni specialisti si manageri in ariile vizate, proiecte de consultanta HR 100% customizabile, inedite, neconventionale.
2020 ne-a invatat o lectie despre adaptare. Luam tot ce ni s-a intamplat bun si construim mai departe solutii integrate de HR, care acopera intreg ciclul de viata al unui angajat si sunt complet adaptate pentru a fi livrate remote: recrutare - inclusiv executive search, evaluari psihologice, diagnoza organizationala, HR design, dezvoltare organizationala, employee engagement prin teatru de improvizatie, programe de team building si training experiential.
Ce oportunitati de cariera oferiti pentru anul acesta?
In acest moment avem deschise joburi de specialisti sau seniori in companii de IT, precum training, consultanta in servicii de integrare IT, dezvoltare si implementare software de tip ERP, dezvoltare solutii de e-commerce pentru piata americana, consultanta in servicii cloud (Amazon Web Services).
Recrutam atat programatori cu experienta in diverse limbaje si tehnologii, cat si ingineri de sistem, specialisti DevOps, specialisti marketing, analisti e-commerce, reprezentanti vanzari cu profil IT. O lista completa o puteti gasi aici.
Cum se desfasoara procesul de inductie pentru noii angajati?
In functie de specificul rolului si de nivelul de senioritate al noului coleg, credem ca aceasta tendinta se va pastra si in 2021.
Ati gandit/planuit initiative speciale online pe perioada in care angajatii lucreaza de acasa? Daca da, ce fel de initiative?
Colaboram cu o trupa de actori de improvizatie foarte talentati, care sunt pregatiti sa livreze virtual programe precum:
- workshop-uri de comunicare, prezentare, creativitate, storytelling;
- programe de team development, team dynamics: "Go comedy! Go team!";
- sesiuni de team building prin storytelling - pentru grupuri formate din cel mult 150 de participanti;
- spectacole de improvizatie / show-uri interactive, transmise live - pentru un numar nelimitat de participanti, pot fi oferite ca un cadou din partea angajatorului, in locul petrecerii de Craciun sau in diverse alte ocazii (1, 8 martie, aniversarea companiei, marcarea unor momente importante in companie).
Cum va implicati in mentinerea echilibrului dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor in contextul pandemiei?
- HR Dots: diagnoza organizationala prin care obtinem o imagine cat mai clara despre nevoi, asteptari, probleme ce necesita interventie.
- HR Voice: programele de improvizatie de tipul team building-urilor digitale, spectacolelor interactive, prin care putem influenta starea de spirit, entuziasmul, energia si motivatia membrilor echipei. Organizand astfel de “evenimente”, angajatorii pot schimba, intr-o maniera pozitiva, atitudinea fata de munca si echilibrul intre cele doua zone, personala si profesionala. Acestea au ajuns mai degraba sa se contopeasca, nu mai exista niste granite clar delimitate, deci orice spargere a rutinei zilnice inspira la acest mult dorit echilibru.
- Rainbow Coaching: sesiuni de coaching 1:1 sau de grup, cu accent pe metode si tehnici de imbunatatire a echilibrului dintre viata personala si cea profesionala, gestionarea stresului, canalizarea energiei inspre realizarea unor obiective.
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
Cum ar trebui sa fie un candidat in timpul interviului pentru a va impresiona?
- si-a facut bine temele in privinta companiei, jobului si chiar a persoanei cu care sustine interviul (s-a documentat in prealabil, a acordat timp sa se intereseze);
- arata ca stie foarte bine ce isi doreste de la urmatorul job si angajator: nimeni nu va fi incantat de un candidat confuz, asa cum niciun candidat nu vrea ca angajatorul sa ii raspunda la intrebarile de la interviu cu jumatate de gura si nesiguranta;
- stie sa se prezinte din punctul de vedere al experientei relevante pentru jobul in discutie, evidentiind punctele tari ce il transforma in candidatul finalist;
- este sincer si transparent in comunicare, are curaj sa isi exprime deschis opiniile, credintele si preferintele privind locul de munca.
Cum se desfasoara recrutarea pentru noii angajati in contextul pandemiei?
Procesele de recrutare sunt usor ingreunate si de reticenta crescuta din partea multor candidati, care se tem sa faca o schimbare, in contextul pandemiei, daca au un loc de munca stabil (indiferent cat sunt de multumiti).
Pe de alta parte, am observat ca firmele in care joburile nu se preteaza a fi realizate de la distanta au implementat si ele un sistem de recrutare online, cu exceptia interviului final. Acesta are loc de obicei la sediul companiei, insa primele discutii si interactiuni sunt de la distanta. Cuvantul de ordine este precautia.