Prima zi remote la job
articol redactat de Ana Nicoleta Felegean (Zafiu), Consilier in Cariera & Psiholog Organizational Career Invest si fondatoarea Career Invest
Daca ti-ai schimbat job-ul de curand și iti vei desfașura activitatea on-line inca din prima zi, iti prezint cateva recomandari care cu siguranta te vor ajuta sa te integrezi cu succes in cadrul companiei.
Interactioneaza cu echipa
Puteti organiza o intalnire on-line in pauza de masa sau dupa programul de lucru.
Solicita informatii despre obiectivele pe care este necesar sa le atingi
Solicita informatii despre procedurile interne
De asemenea, poate sa te ajute sa stii de la cine poti obtine informatii atunci cand nu cunosti anumite aspecte.
Respecta programul de lucru
Insa chiar daca lucrezi remote, regulile te vor ajuta sa iti organizezi mai bine activitatea si sa-ti imbunatatesti nivelul de eficienta.
Alege o tinuta in acord cu activitatea ta profesionala
Cere feedback
Cu siguranta te va ajuta sa-l intrebi pe manager care este feedback-ul sau pentru tine in raport cu felul in care ai gestionat prima zi de lucru.
Job-urile remote pot fi provocatoare pentru ca solicita o serie de abilitati cum sunt capacitatea de a fi adaptabili si flexibili. Totodata acest mod de lucru are și multe avantaje. Este important sa identificam aceste avantaje, sa le valorizam și sa facem tot ce tine de noi pentru a obtine cele mai bune rezultate indiferent de context.