Tot ce trebuie sa stii despre recrutare in 2021 - interviu cu Stefana Pascu


 
1. Ce consideri ca ar trebui sa stim despre tine? Spune-ne cateva detalii ca sa ne cunoastem mai bine. (sa includa in raspuns si relatia cu echipa in contextul wfh)

Sunt o persoana pozitiva, mereu in cautare de noi provocari, oportunitati si experiente.
In 2020 mi-am dovedit ca pot sa intampin situatiile neprevazute cu optimism si ca ma pot adapta, mai ales cand am alaturi o echipa cu care impart aceleasi valori.   

Lucrez de trei ani la Valoris si cel mai mult apreciez ca in activitatea echipei HR Recrutare exista diversitate si complexitate. Am facut fata cu brio provocarilor anului care a trecut, chiar daca niciodata nu am fi crezut ca o astfel de transformare poate sa apara. 

Consider ca experienta noastra, a echipei HR Recrutare si-a spus cuvantul si ne-a ajutat sa ne adaptam rapid. De asemenea, in contexul actual, conteaza foarte mult ca facem parte dintr-o companie care se afla pe trend ascendent si care asigura stabilitate pentru colectivul sau. 




 
2. Ce consideri ca s-a modificat in relatia cu candidatii in ultimul an? Cum v-ati adaptat la modificarile determinate de mutarea procesului de recrutare in mediul online? 

In mod cert, pandemia de Covid-19 ne-a adus multe schimbari atat in modul de lucru cat si asupra proceselor de recrutare. Mutarea intregului proces de recrutare in mediul online a fost si este cu adevarat o provocare atat pentru noi, dar si pentru candidatii nostri.

Ce s-a modificat? Cred ca putem vorbi despre increderea unii in ceilalti, implicarea fiecaruia dintre noi si aderenta la valorile comune. Desi distantati fizic, am simtit deschiderea oamenilor, nevoia de a fi autentici si de a comunica eficient, in mediul online. 

 
3. Ce experienta ofera Valoris noilor colegi din echipa? 

Valoris este in continuare aproape de oameni si pretuieste spiritul de echipa, empatia si comunicare deschisa.
Valoris ofera acea incredere a locului de munca stabil, de care cu singuranta multi dintre noi au avut nevoie in aceasta perioada. 

Pe langa siguranta, ofera un mediu placut de lucru chiar si de la distanta. Organizatia este preocupata de bunastarea colegilor mei, frecvent sunt organizate concursuri tematice, survey-uri interne, intalniri online la cafeaua de dimineata si altele.

 

4. Care sunt asteptarile companiei de la candidati? Ce aspecte urmariti si evaluati in interviul de angajare? 


Suntem atenti la motivatie si la planurile de viitor, investim in oameni si ne dorim ca in timp sa putem evolua impreuna.

Referitor la ceea ce urmarim in cadrul interviului, va pot spune ca ne dorim colegi seriosi, deschisi, flexibili si dornici sa se dezvolte.

 
5. Ce recomandari ai pentru tinerii care sunt in cautarea unui loc de munca in aceasta perioada? (de mentionat infograficele de la stand). 

Chiar daca in aceasta perioada discutam despre un proces de recrutare si selectie care se desfasoara doar in mediul online, principiile de baza raman aceleasi.

Ii incurajam sa fie seriosi, autentici, transparenti si sa se gandeasca foarte bine inainte de a face o alegere.

Pentru aceasta editie Angajatori de top Business am pregatit niste materiale informative, pentru cei care ne vizitieaza standul. Vor regasi acolo sugestii si recomandari pentru realizarea unui CV, atunci cand nu au experienta, exemple de intrebari pe care le pot primi la interviul de angajare dar si idei de intrebari pe care sa le adreseze specialistului HR. 


 

Va recomandam si:

Oportunități de angajare prin DB Work la Angajatori de TOP - Timișoara, 18-19 octombrie