METRO.digital – centrul strategiei de dezvoltare pentru METRO
In era digitala, provocarea in wholesale este de a oferi clientului o experienta cat mai personalizata, mai umana, de a-i lasa impresia ca interactioneaza cu o persoana care intuieste exact ce isi doreste, deci nu cu un simplu robot. Aceasta este provocarea si pentru METRO.digital, nou infiintata companie de tech a grupului METRO AG.
Cu divizii in Germania si Romania, compania lansata la inceputul acestui an pe structura fostelor divizii tech METRO SYSTEMS Romania si METRONOM, are rolul de a construi un ecosistem durabil, in care nevoile clientului sunt in centrul businessului. Pentru indeplinirea acestui obiectiv, METRO.digital se bazeaza pe oamenii potriviti - compania tocmai a anuntat ca face angajari in toate cele trei birouri din Romania - Bucuresti, Cluj-Napoca si Brasov.
Vorbeste despre METRO.digital si provocarea de a deveni motorul de accelerare unui business din industria wholesale - Managing Director al diviziei din Romania, Mihai Nadas.
Ce este METRO.digital? Care este rolul si obiectivul pe termen scurt si lung al companiei?
La METRO.digital cautam oameni care au notiunea de asumare si dorinta de a cladi ceva maret. Sa nu faci lucrurile doar pentru ca se cere, ci sa le faci pentru ca iti pasa. „Daca cineva te intreaba ce faci, sa nu spui ca rolul tau este doar sa cari moloz, ci ca vei construi o catedrala”. Asa si in corporatie, trebuie sa vezi impactul asupra businessului, nu doar sarcinile tale zilnice.
Ce rol are in acest proces METRO.digital Romania (cum isi impart munca cele doua echipe de tech din Germania si Romania)?
Ce presupune, in industria de retail, sa pui tehnologia in mijlocul business-ului tau?
METRO se bazeaza foarte mult pe crearea unei experiente usoare si placute pentru clienti, oferind posibilitatea acestor lideri sa isi dedice tot timpul managementului business-ului lor, si sa ne priveasca ca un partener de incredere.
METRO.digital are responsabilitatea sa conduca transformarea tehnologica a METRO si sa livreze solutii cu impact major in atingerea succesului clientilor nostri.
Vezi joburile disponibile la METRO.digital aici
Ce fel de oameni cautati pentru birourile din Romania?
METRO se diferentiaza pe piata prin adoptarea conceptului Wholesale 360, care raspunde la problemele pe care clientii le intampina prin solutii concrete, si se concentreaza mai putin pe vanzarea de produse. Ce reprezinta acest concept pentru METRO.digital?
De aceea, eforturile noastre sunt concentrate in asigurarea aceluiasi sortiment bogat de articole pe platformele digitale, intr-o formula competitiva.
Cum influenteaza criza provocata de pandemie activitatea METRO.digital?
Care sunt cele mai importante provocari care se afla acum pe masa de lucru de la METRO.digital?
Cum vede Mihai Nadas compania METRO.digital Romania in urmatorul an?
Totodata, METRO.digital va deveni o comunitate de specialisti IT si ingineri IT, care sunt ancorati in noile tehnologii, precum machine learning, luand in considerare nivelul de 490 de teradata pe care angajatii METRO.digital lucreaza in fiecare zi.
Si nu in ultimul rand, o comunitate de Product Management care inspira la randul sau si creeaza o buna practica in randul companiilor IT.
Pentru mai multe informatii despre METRO.digital si despre oportunitatile disponibile click aici.