HR in pandemie - cum ne dam seama ca echipele noastre sunt bine dincolo de ecrane
Totusi, cum ne dam seama ca echipele noastre sunt bine dincolo de ecrane si ca primesc suportul emotional de care au nevoie pentru a performa? Exista o mentalitate specifica pentru lucrul remote eficient si pentru un mediu de siguranta psihologica? Pe baza studiilor de caz din companii, HR Connect crede cu tarie ca tine de inteligenta emotionala a fiecarui individ si de cultura organizationala care sustine un mediu de lucru incluziv.
Atunci cand interactiunile de lucru se rezuma la apeluri telefonice, e-mailuri si intalniri online, este mult mai dificil sa recunoastem situatiile in care colegii au nevoie de suport sau sa mentinem relatii autentice si functionale de munca. Acesta este motivul pentru care managerii, departamentele de HR si angajatii ar trebui sa fie proactivi in a-si dezvolta inteligenta emotionala in activitatea profesionala de zi cu zi. Sunt performante acele echipe care sunt bine emotional, in care membrii comunica eficient si se sustin reciproc.
In ciuda tuturor avantajelor oferite de munca la distanta, companiile au constatat ca unii angajati au inflorit in conditii remote, in timp ce altii s-au confruntat cu probleme de adaptare si performanta. Este nevoie de manageri si colegi cu niveluri ridicate de inteligenta emotionala pentru a identifica angajatii care au nevoie de asistenta si a le oferi suportul intr-un mod in care sa nu se simta amenintati.
Poti deveni un catalizator al EQ-ului din echipa si compania ta. HR Connect a lansat primul workshop dezvoltat in-house – Emotionally Intelligent work mindset for remote working, care ajuta profesionistii din HR, managerii si organizatiile sa sustina o cultura organizationala sanatoasa, chiar si in mediul online.
Daca esti in cautarea unei solutii pentru a dezvolta inteligenta emotionala in cadrul echipei tale, ti-am pregatit un demo online de o ora al workshopului nostru si un workshop online de 3.5 ore.
Cand?
9:30 - 10:30
Inscrie-te aici
Worskshop online, 7 mai
9:30 – 13.00
Inscriere pe contact@connecthr.ro
Cine sunt trainerii?
Ana-Maria Gârbea, senior HR Consultant, trainer & coach, consultant acreditat Human Synergistics Stiluri si Echipe (LSI & GSI). Ana este un trainer creativ si gaseste solutii ingenioase de facilitare cu care surprinde audienta, aducand elemente de design thinking, coaching sau psihologie pentru o internalizare cat mai eficienta a conceptelor.