„Great Place to Work”, certificat acordat companiei Societe Generale Global Solution Centre
„Certificarea „Great Place to Work” vine într-un context atipic pentru întregul mediu de business și demonstrează o dată în plus capacitatea noastră de a ne adapta la schimbare și de a performa la aceleași standarde ridicate – fără a limita oportunitățile colegilor noștri. Suntem mândri și recunoscători să ne aflăm pe lista celor mai bune locuri de muncă din Europa și din lume. Cu o echipă de peste 2,200 de experți și specialiști, avem responsabilitatea de a crea și menține un mediu de lucru în care oamenii învață, cresc și se dezvoltă constant. Ne străduim să oferim tuturor experiențe adaptate nevoilor individuale și punem la dispoziție resursele necesare pentru ca fiecare să își construiască cariera în direcția dorită. ” - Philippe Gabulon, CEO al Societe Generale Global Solution Centre în România
Cum a reusit sa obtina certificarea „Great Place to Work”?
Societe Generale Global Solution Centre a fost analizata atent pentru a observa daca detine urmatoarele 5 dimensiuni care tin de locul de munca, dar si de relatiile angajatilor cu echipa de leadership sau cu colegii:
- Integritate;
- Respect;
- Corectitudine;
- Satisfactie;
- Colegialitate.
Mai multe puncte forte ale organizatiei care contribuie in mare parte la cultura companiei:
- imbratisarea diversitatii si promovarea incluziunii prin actiuni concrete;
- buna comunicare a managementului, mereu constanta si coerenta cu deciziile luate;
- infrastructura solida, facilitatile si echipamentele puse la dispozitie, metodele de lucru abordate, precum si incurajarea unui echilibru intre viata personala si cea profesionala;
- adaptarea rapida la schimbare și deschiderea spre inovatie;
- satisfactia unor contributii semnificative in activitatea clientului prin solutiile si serviciilor oferite, cat si in viata comunitatii locale prin initiative de responsabilitate sociala.