Junior PR Award - PRovocari creative si stagii de PRactica cu greutate
Forum for International Communications continua traditia de a-i provoca pe tinerii pasionati de Relatii Publice sa dovedeasca ca pot comunica cu profesionalism si creativitate, in cadrul celei de-a saptea editii a competitiei Romanian PR Award, sectiunea Junior. Inscrierile au loc pana in data de 1 septembrie 2009.
Studentii au deplina libertate in alegerea temei campaniei, dar trebuie sa identifice probleme sau oportunitati reale, pentru clienti reali (companii, ONG-uri, institutii de stat etc.). Vor fi apreciate acele proiecte cu obiective bine definite si masurabile, cu indicatori de evaluare, care vor reusi sa echilibreze planificarea si cercetarea cu creativitatea.
Inscrierile se fac gratuit si consta in realizarea unei campanii de PR, de maximum 1000 de cuvinte, in limbile romana si engleza. Lucrarile pot fi realizate fie individual, fie in grupe de pana la 4 membri, limita de varsta fiind de 25 de ani.
Finalistii vor castiga dreptul de a efectua un stagiu de practica intr-una din agentiile The Practice, GMP, IMAGE, Prais Communication, Rogalski & Grigoriu, Lowe PR, McCann PR si F5, sau in cadrul unor companii precum Dacia, Henkel Romania, Coca-Cola Hellenic, La Roche, Millennium Bank, real- Hypermarket si A&D Pharma. 37 de stagii de practica ii asteapta pe tinerii finalisti. In plus, studentii vor primi carti de specialitate oferite de editurile Publica, Polirom si Curtea Veche. Este vorba de un total de 150 de titluri. Mai mult, primii trei clasati vor castiga un exemplar al lucrarii "Relatii Publice - strategii si tactici", semnata de Dennis Wilcox.
In afara premiilor acordate de juriu, companiile Henkel Romania, real –Hypermarket si MOL Romania ofera premii speciale.
Henkel Romania te provoaca anul acesta sa pozitionezi "A brand like a friend". Compania va premia cea mai reusita campanie de comunicare conceputa in scopul lansarii, (re)pozitionarii sau promovarii de produse si servicii catre clienti, companii sau consumatori individuali. Este avuta in vedere, de asemenea, comunicarea de PR ca parte componenta a campaniilor de marketing integrat, iar premiul va consta in carti de specialitate (PR Si CSR) si un stagiu de practica in cadrul departamentului de comunicare Henkel.
real –Hypermarket premiaza si in acest an "ideile fara egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un stagiu de practica de 3 saptamani si un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro. Printre temele ce pot fi abordate se numara:
- campanie de public awareness a unui brand de pe piata de retail
- campanie de introducere a unei marci proprii de catre un lant de retail (marca proprie din sectorul alimentar sau nealimentar)
- campanie de comunicare targetata pe categorii de clienti, privind existenta unui sortiment bogat de articole nealimentaare de sezon (vara, iarna, articole sportive etc.)
- campanie de promovare a unor servicii inovative pentru clienti, oferite de un lant de hypermarket (exemple de servicii deja existente: livrare gratuita pentru unele produse, case prioritare, ajustare haine, bancul de proba, transport gratuit clienti etc)
- campanie de comunicare a unui eveniment desfasurat in magazin, pentru a marca o sarbatoare din timpul anului (Craciun, Paste, Sf Nicolae, 1 iunie, 15 septembrie -intoarcerea la scoala, pregatire pentru 1 mai, etc ) sau o sarbatoare specifica (magazinul sarbatoreste 1 an de existenta, 1 mil de clienti, etc)
- campanie de comunicare interna a normelor de igiena si protectie a muncii
ecoMol este un premiu cu traditie, oferit de catre compania MOL Romania pentru cea mai reusita campanie de comunicare de mediu care reuseste sa identifice cel mai bine probleme si oportunitati reale pentru clienti reali. Clientii pot fi corporatii care deruleaza in Romania programe de CSR in domeniul protectiei mediului, ONG-uri sau institutii de stat care activeaza in domeniul protectiei mediului. Premiul consta intr-un trofeu, o diploma si un pachet de carti de specialitate (CSR si PR).
Informatii suplimentare se pot obtine la rebeca.pop@praward.ro sau la tel. 031-4014245 sau accesand criteriile de jurizare si conditiile de participare.