Bosch Service Solutions recruteaza noi angajati
Compania Bosch Service Solutions a lansat recent un hub de Achizitii Strategice Indirecte in Timisoara, fapt imbucurator pentru cei care isi cauta un loc de munca! Achizitorii pentru noul hub vor avea atributii care tin de managementul furnizorilor si al tuturor partilor interesate, precum si de negocierile contractuale ce vizeaza solicitarile clientilor din toata Europa, dar si alte sarcini strategice.
“Timisoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziții aici a venit oarecum natural. Ne-a fost ușor să aderăm la infrastructura și la metodele de lucru pe care le-am găsit aici și mă bucur să văd că rezultatele obținute până acum sunt foarte bune”, afirma vicepresedintele diviziei de Achizitii Indirecte pentru categorii non-tehnice, Steffen Hammer.
Pentrul anul 2021, Bosch Service Solutions si-au propus pentru a continua consolidarea pozitiei pe zona de servicii de outsourcing sa angajeze persoane noi, lucru care s-a si intamplat. Compania a angajat aproximativ 600 de lucratori in domenii precum: dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistica, achizitii si vanzari.
Asa cum afirma si Jaroslav Moravek, vicepresedintele diviziei de Achizitii Indirecte pentru categorii tehnice, „este impresionant cat de mult s-a dezvoltat, a crescut si evoluat această echipa, in doar un an de activitate. Integrarea noilor colegi in echipa global a fost o surpriza extrem de placuta, in special prin prisma relationarii cu partenerii-cheie si a rezultatelor inregistrate.”
Pentru anul 2022, compania isi propune sa angajeze in continuare la Timisoara, in special in domeniile: contabilitate, cu diverse limbi staine, controlling, comercial, IT, achizitii, logistica. Dintre aceste posturi, unele dintre acestea sunt destinate celor care vorbesc in engleza, germana, franceza, spaniola, turca, italiana, ceha si maghiara. Bosch Service Solutions cauta noi angajati care sa aduca un aport pozitiv companiei prin reusitele lor, dar care sa si contribuie la modelarea viitorului fortei de munca.
“Desi aflati inca la inceput de drum, suntem o echipa dinamica si pasionata de ce se intampla in acest domeniu. Departamentul nostru acopera intreaga paleta de activitati care au legatura cu zona de achizitii, de la cercetarea pietei pana la managementul contractelor, pe care le gestionam cu ajutorul unui software avansat de achizitii de tip Source to Contract, dezvoltat pe o platforma Cloud. Acest aspect le ofera colegilor nostri multe perspective de dezvoltare si de crestere”, spune Adrian Comanean, managerul hub-ului de achizitii din Timisoara.
Citeste si:
-
Cariera in Finante-Conta? Afla sfaturile unor Manageri Financiari de top pe 17 februarie 2022.
-
Passion For Caring. Meet Allianz Services Top Management Team