Nu exista candidati ”buni” sau ”rai”. Exista candidati potriviti sau nepotriviti pentru o anumita profesie @FideliaCasa




FideliaCasa este una dintre cele mai importante companii imobiliare din Iasi. In cei 20 de ani de existenta pe piata imobiliara din Iasi am cautat mereu sa fim o companie imobiliara ce ofera clientilor servicii integrate, o companie in care profesionalismul si orientarea catre nevoile clientilor sa fie o prioritate. In prezent, echipa FideliaCasa are peste 50 de angajati si colaboratori, care lucreaza intr-o mare si frumoasa echipa.


In ultima perioada s-au alaturat echipei colegi foarte tineri, majoritatea fiind studenti dornici de dezvoltare profesionala. Acestia au avut parte de suport, in procesul de inductie intrand si o perioada de training in care viitorul agent imobiliar invata bazele acestei profesii. Mai mult, noii nostri colegi au suportul team leaderilor si al managerilor de vanzari, dar si de al intregii echipe, care isi doreste ca noii veniti sa se integreze cat mai rapid. 


2022 va fi un an al dezvoltarii si inovarii. Cele mai mari nevoi vor fi in departamentul de vanzari, dar si Consultanta financiara, Resurse Umane si Marketing. 


Ne dorim candidati cu atitudine proactiva, dornici de dezvoltare profesionala si personala, cu abilitati de vanzare si cu spirit antreprenorial. Nu ne dorim neaparat experienta, pentru ca talentul si implicarea pot face o ”echipa” excelenta in atingerea succesului in acest domeniu.


Interviurile pentru noi reprezinta de fapt niste discutii de cunoastere reciproca. Le spun mereu candidatilor ca este foarte important sa existe concordanta intre dorintele si expectatiile ambelor parti. Nu exista candidati ”buni” sau ”rai”. Exista candidati potriviti sau nepotriviti pentru o anumita profesie. De aceea, rolul unui recrutor mi se pare esential. El trebuie sa descopere calitatile pe care, de cele mai multe ori, cei tineri nu si le cunosc. Din acest motiv, de foarte multe ori ei merg pe niste ”sabloane„, uitand sa fie ei insisi. Sfatul meu este ca la interviu sa fie autentici. Ceea ce noua ni se pare uneori a fi vulnerabilitate, e posibil sa fie de fapt un mare talent! Si pe de alta parte … cat timp te poti preface a fi ”altcineva”? La un moment dat, obosesti si te transformi in TU, cel adevarat. 


As avea cateva sfaturi pentru cei care aplica, indiferent pentru ce job sau companie.


1.  Informati-va despre profesia respectiva – ce aveti de facut(job description), care ar trebui sa fie talentele voastre native ce v-ar ajuta sa aveti success


2.  Informati-va despre angajator – nu mergeti la un ”blind date”, pentru ca … puteti avea surprise neplacute


3. Cereti feedback despre voi unor persoane cu care ati colaborat mai mult si a caror parere considerati ca este obiectiva, pentru a vedea in ce masura ceea ce credeti voi despre voi insiva este in concordanta cu ceea ce se reflecta in interactiunea cu ceilalti. E bine sa va cunoasteti punctele tari(factorii critici de success), dar si ce mai aveti de imbunatatit la voi.


4.  Niciodata nu veti gasi un job/profesie in care tot ceea ce aveti de facut va va placea. Dar este important ca cele mai multe activitati pe care le implica acel job, sa-ti placa. 


5.  Banul este o consecinta a muncii bine facute. Iar rezultatele vin cu atat mai repede cu cat profesia aleasa este una in care  ”imi pun la bataie” cat mai multe talente cu care sunt inzestrat.



Profesia de agent imobiliar este una tare frumoasa, in primul rand pentru ca la sfarsitul tranzactiei ai doua parti multumite. 


In alta ordine de idei, interactionezi cu o multitudine de oameni, de diferite categorii, culturi, educatii, etc. 


Apoi, ai un program flexibil, pe care tu ti-l organizezi. 
 

Foarte important: nu ai nevoie de experienta!

Poate sunt un pic rautacioasa, dar eu am optat mereu pentru colaborarea cu tineri fara experienta in domeniul imobiliar, pentru ca mi-era foarte greu sa-i dezobisnuiesc pe ”experimentati” de anumite ”naravuri” deprinse in experientele anterioare.




Cea mai frumoasa parte este ca veniturile tale sunt nelimitate – ele fiind in concordanta cu rezultatele muncii tale.


Fata de majoritatea companiilor imobiliare, FideliaCasa are cateva departamente suport pentru agentii imobiliar: juridic, creditare, marketing,  training, call center, planificare, coordonare tranzactii.

Suntem o echipa mare, de peste 50 de angajati si colaboratori, care ne dorim sa crestem.

Ii indemnam pe toti tinerii care-si doresc sa cunoasca domeniul imobiliar sa faca ”un pas in viata” si sa se alature echipei noastre!




Iar ca noutate, ne dorim sa organizam cat mai curand o actiune pe care o vom numi ”Ziua portilor deschise”, in care toti tinerii care doresc sa cunoasca un pic activitatea unui agent imobiliar sunt invitati la firma noastra pentru a urmari activitatile colegilor nostri si chiar de a-i insoti pe teren. Astfel, vor putea intelege mai bine munca de agent imobiliar dar vor vedea si ce echipa tanara, frumoasa si vesela suntem! 😊




Carmen Barba, HR Manager din 2010 la FideliaCasa
Experienta in vanzari, management, recrutare si training din 2001







Citeste si:
 


 

Va recomandam si:

Discover Snyk — New Cybersecurity Company to Keep an Eye On