Fast Forward. Organizația Viitorului, editia a XII-a: THE HYBRID WAY OF WORK
Revista HR Manager organizeaza cu sprijinul Humanistic, in zilele de 16-17 martie 2022, intre orele 14:00-17:00, editia a XII-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZATIA VIITORULUI cu tema: THE HYBRID WAY OF WORK.
Evenimentul pune sub lumina reflectorului consecintele pe care modul de lucru le-a avut ca impact in actiunile departamentelor de Resurse Umane. La ce s-a renuntat, ce a aparut nou, ce a necesitat acomodat si ce s-a initiat, sunt intrebari prin care se trece in revista efortul de adaptare pe care l-au depus cei care sunt in rolul de partener in business.
Cum s-a masurat impactul, cum s-a lucrat cu scenarii si cum au fost sustinuti liderii pentru a lua cele mai bune decizii in ceea ce priveste modul de lucru. Sunt intrebari care dau dimensiunea calitativa a acestui efort.
Sunt industrii care nu s-au pretat la munca in stil hibrid si unele industrii care de doi ani nu au iesit din formula de lucru remote. Si oricum ar fi, aceste alegeri nu ne apartin ci sunt directii de leadership sau doar politici guvernamentale pe care noi incercam sa le implementam cu o cat mai mare finete.
Dupa doi ani in care toate organizatiile au cautat sa acomodeze o formula optima in munca, oare care sunt concluziile noastre colective:
• Care este cel mai indicat mod de a munci din perspectiva colaborarii si sanatatii oamenilor?
• Daca orice ar fi posibil: Remote, hybrid sau fideli online-ului?
• Care este infrastructura de care este nevoie pe termen lung? Ce initiative au fost aici?
• Ce strategii pe termen lung proactive si asumate din partea organizatiilor sunt acum pe piata?
• Care sunt consecintele schimbarii modului de lucru? Cum este cu adevarat afectata munca si starea echipelor?
• Oare cat bine si cat rau ne face cu adevarat munca departe fizic unii de altii? Si ce am incercat si nu functioneaza deloc?
• Ce greseli am facut? La ce am omis sa ne uitam?
• Ce proiecte au aparut acum care nu ar fi aparut altfel?
In cadrul evenimentului se vor dezbate idei, initiative, se vor prezenta studii si proiecte implementate in companii. Iata cativa dintre speakerii invitati la eveniment - specialisti si practicieni recunoscuti in domeniul managementului resurselor umane:
- Madi Radulescu, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting
Ce spun cercetarile in domeniu si ce spun oamenii din organizatii: aspecte de care este nevoie sa tinem cont. Cum vor echilibra liderii de la orice fel de nivel presiunea dintre rezultate si nevoile oamenilor? Un raspuns care va fi descoperit printr-o observare si ascultare mult mai atenta a mediului in care lucram.
- Elisabeta Moraru, Country Manager Google Romania va sustine o sesiune despre cultura de organizatie: studiu de caz Google.
- Roxana Mocanu, Chief „Game-Changer” Officer Noosfera, in cadrul sesiunii intitulata: “Championing a better world of work”
o The role of People Practitioners
o Making sense of hybrid learning.
- Razvan Sighinas, Chief Information Officer ING Bank Romania
- Andreea Minuta, Director Divizia Abonamente, Reteaua de sanatate REGINA MARIA, ne va vorbi intr-un dialog “one to one” cu moderatorul: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC, despre:
o Cum creezi lideri care sa stie sa integreze wellbeing-ul si sanatatea mentala
o Cum te asiguri de sanatatea si siguranta psihologica a angajatilor, beneficiile angajatilor din punct de vedere al sanatatii mintale.
- Petronius Secareanu, Director General Canon Romania
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
La ce s-a renuntat, ce a aparut nou, ce a necesitat acomodat, sunt intrebari prin care se trece in revista efortul de adaptare pe care l-au depus cei aflati in rolul de partener in business.
- Maria Boldor, Principal, Corporate Transformation, Horvath Romania
- Andrei Cretu, Co-fondator Pluria, 7card, impreuna cu moderatorul Panelului Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
- Moderatorii evenimentului sunt: Iulia Buciuman – Managing Partner HUMANISTIC si Mihai ZANT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC.
Toate prezentarile si discutiile se desfasoara in limba romana.
In timpul evenimentului participantii au posibilitatea sa adreseze intrebari prin intermediul unui chat live.
Participarea este gratuita si se face pe baza confirmarii inregistrarii.
Inregistrarea se face pe pagina evenimentului, unde se gasesc toate detaliile privind temele de discutie si vorbitorii acestei editii.
Pentru detalii legate de organizare adresa de contact: evenimente@cariereonline.ro.
———————————————————————————————————
Parteneri: MMM, Google Cloud, Noosfera, ING, Canon, Pluria, Horwath, Romanian Software, Regina Maria
Parteneri media: Revista CARIERE, BIZ, HR Club, Doingbusiness.ro, CONAF, Jurnalul de Afaceri, Financial Intelligence, Hipo,Portal HR, Psychologies, Repatriot, PWN Romania, Spot, Wall-Street
Citeste si: