Cum sa te pregatesti pentru intalnirea de evaluare a performantei?




 

Evaluarea performantei este un moment important in activitatea pe care o ai la serviciu, asa ca ar trebui sa primeasca toata atentia cuvenita si sa nu fie tratata superficial.

In primul rand, trebuie spus ca evaluarea performantei nu se rezuma la discutia anuala pe care o ai cu managerul. Ea implica un feedback constant pe parcursul anului, o analiza lunara, sau cel putin trimestriala a obiectivelor, a ceea ce s-a realizat din ce era planificat si ce mai e de realizat, a problemelor aparute si a masurilor de corectare care s-au luat. Este asadar un proces continuu.

Mergand pe ideea ca in timpul anului aceste lucruri s-au intamplat, iata ce ar trebui sa luam in calcul pentru intalnirea anuala de evaluare a performantei: 


1.Stabileste intalnirea cu managerul in calendar si asigura-te ca este disponibil

Un moment potrivit este inceputul zilei, undeva in a doua jumatate a saptamanii.
La intalnire mergi pregatit, cunoaste-ti foarte bine obiectivele, reusitele si greselile.

Ce este foarte important este ca pentru lucrurile care nu merg sa ai pregatite solutii alternative pe care sa le poti discuta cu managerul tau.
 


2. Adopta atitudinea potrivita

Dincolo de pregatirea pentru intalnire acorda putin timp si atitudinii pe care o adopti. Este important ca la aceasta intalnire, ca si la restul de altfel, sa mergi cu ideea ca discutati despre obiective de business, sa incerci sa vezi imaginea de ansamblu si rolul tau in acest context. Este o discutie de la egal la egal in care tinuta profesionala trebuie sa primeze dincolo de emotii si eventuale neintelegeri ce pot aparea.
Daca mergi pregatit si cu atitudinea potrivita contextului, nici un obstacol nu este de netrecut.


3. Fii increzator!

Un alt aspect la fel de important este sa mergi la intalnire fara idei preconcepute si cu mintea deschisa. De acolo trebuie sa pleci multumit de realizarile tale si apreciat, cu sfaturi si idei pentru ce urmeaza sa imbunatatesti si mai ales cu o imagine clara a ceea ce ai de facut in viitor.

 


Cred ca am putea sumariza prin pregatire, atitudine si minte deschisa; de asta ai nevoie pentru o intalnire de succes cu managerul tau in ceea ce priveste evaluarea performantei.


Aura Serea

Vodafone Romania

Vodafone România este compania care a lansat prima reţea GSM din România, la 15 aprilie 1997. Compania este de asemenea primul operator care a lansat serviciile 3G în România, în aprilie 2005. 

Peste 6, 5 milioane de clienţi şi mii de companii contează pe serviciile de comunicare oferite de Vodafone România.
Vodafone România a realizat o serie de premiere care au avut o influenţă decisivă asupra dezvoltării pieţei comunicaţiilor mobile în România si se angajează să îmbogăţească vieţile oamenilor prin servicii de comunicare performante şi printr-un sprijin constant acordat comunităţii.


Citeste si:

Cum sa devii indispensabil pentru angajator

In contextul economiei flexibile actuale, notiunea de siguranta a locului de munca (job security) nu mai are aparent nicio validitate. Cu toate acestea, iti poti creste semnificativ sansele de a-ti pastra jobul devenind un angajat indispensabil pentru companie.

Citeste articolul>>

 

 

 

 

Va recomandam si:

Salariu minim 2025

ULTIMELE JOBURI