Trei aspecte esentiale de care sa tii cont cand iti construiesti un brand personal de lider
O vorba veche spune sa ii dai omului o functie, daca vrei sa afli cine e. Asta se refera, fireste, la o functie de conducere, care plaseaza persoana respectiva pe o pozitie de putere in raport cu ceilalti. Astfel, pe acelasi post, in functie de datele cu care esti inzestrat, poti fi lider sau sef, dupa cum se stie deja.
Diferentele dintre cei doi termeni le cunoaste multa lume. In timp ce seful este cel care porunceste superior si apeleaza la coercitie, frica si impunere, liderul motiveaza, este empatic, se implica activ in tot ce tine de implementare si conduce prin puterea exemplului.
Interesant ar fi sa avem acces la cum se percepe pe interior fiecare dintre aceste doua modele de om cu functie. Se prea poate ca seful sa fie convins in el insusi ca este un lider, oricat de amuzanta pare din exterior o astfel de confuzie. In acest caz, raspunsul iti vine doar de la echipa. Se spune ca brandul personal, construit sau nu, este ceea ce spun ceilalti despre tine cand tu nu esti de fata.
Continuarea materialului o găsiți pe site-ul Revistei CARIERE.
Citește și:
- Un cont pe Hipo iti poate aduce o Boxa Amazon Echo Dot 4
- Ce trebuie să faci ca să ajungi antreprenor
- Tinerii la inceput de cariera - Cum sa capeti experienta pe care o cer angajatorii
- Tot ce este nou pe piata muncii în 2022