Scoala de strategie Think Strategy la a cincea editie

Think Strategy este un proiect cu traditie pentru ADVICE Students care consta in doua saptamani de workshop-uri pe teme de strategie, sustinute de specialisti in acest domeniu din companii cunoscute. Anul acesta insa, domeniul de activitate al organizatiei ADVICE si-a pus amprenta si pe acest proiect, tema abordata de aceasta data fiind strategic planning-ul. In realizarea proiectului ne bucuram de sprijinul partenerilor nostri, Coca Cola Hellenic si JTI România.

Pentru ca strategia in domeniul advertisingului nu este des intalnita in proiectele pentru studenti, anul acesta Think Strategy este destinat studentilor care vor sa afle ce este de fapt in spatele unor campanii publicitare de succes, cine si cum le gandeste.

Evenimentul doreste sa le ofere participanţilor o imagine cat mai apropiata de viata de agentie, asa cum este ea in realitate. Astfel, workshop-urile au fost structurate in cateva teme ce corespund prinicipalelor etape pe care un strategic planner trebuie sa le urmeze din momentul in care primeşte brief-ul de la companie si pana cand campania este pusa in practica. Mai mult decat atat, pentru a fi mai atractive, activitatile celor 24 de participanti, selectati riguros, se vor desfasura sub forma unei „misiuni” ce trebuie dusa la indeplinire de-a lungul celor doua saptamani:


Luni, 22 Martie – Greeting day – Tower, this is TSY 5.

Marti, 23 Martie – Overview Day - Are we ready to launch? Over.
Workshop 1 – Start the engines!
Workshop 2 – Prepare for take off!

Miercuri, 24 Martie – Briefing Day - 3... 2... 1... Launch!
Workshop 1 – Mayday mayday: Brief to Agency. Brief to Agency
Workshop 2 – Market, did you reach target?

Joi, 25 Martie – Research Day - „Research is creating new knowledge” (Neil Armstrong)
Workshop 1 – Quantitative research
Workshop 2 – Qualitative research

Vineri, 26 Martie – Creative Day - „I looked and looked, but I didn’t see God” (Yuri Gagarin)
Workshop 1 – Understanding an idea
Workshop 2 – Be careful! Brainstorm ahead!

Luni, 29 Martie – Branding Day - Do you copy?
Workshop – Brand experience. Roger that

Marti, 30 Martie – Evaluation Day - Check the engines!
Workshop – When to abort mission?

Miercuri, 31 Martie – Presentation Day - Mission accomplished
Workshop – Report to mother ship

Vineri, 2 Aprilie – Judgement Day - Houston, we have a problem!

De mai bine de 7 ani, ADVICE Students coloreaza lumea publicitatii cu proiecte increzatoare, concepute de studenti pentru studenti. Din pasiune pentru idei revolutionare, ADVICE Students comunica deschis perspectivele sale asupra lumii cu oameni pe masura.


Pentru informatii suplimentare: www.thinkstrategy.ro

Persoane de contact:
Letitia Hristodorescu – Project Manager 0724.341.634
Alexandru Marinescu – Project Manager 0724.511.089

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025â€

ULTIMELE JOBURI