Numarul aplicantilor pentru un ONG studentesc creste cu aproximativ 15-20 ppc anual

 

 

 

O asociatie studentească cum este PRIME Romania, atrage in fiecare an peste 200 de studenti in procesul de recrutare, iar numarul este unul în continua crestere, desi asociatia este una nisata.

Bucuresti, 5 octombrie, 2010 – PRIME Romania, singura Asociatie Studenteasca de Relatii Publice si Comunicare din Romania, incepe campania de recrutare a viitorilor membri. Cu acest prilej, ONG-ul ofera date privind evolutia numarului de aplicanti de-a lungul timpului.

Majoritatea asociatiilor studentesti au una sau doua astfel de campanii de recrutare anual.
In functie de cat de nisata este respectiva organizatie non-profit, numarul celor care aplica poate ajunge de la 20-30, la peste 400-500. Tendinta de crestere a volumului de inscrieri este întalnita atat la organizatiile studentesti de dimensiuni reduse, cat si la cele cu mai multi membri.

„Ne bucura sa vedem ca numarul celor interesati sa devina membri ai unui ONG studentesc creste cu aproximativ 15%-20% anual. In cazul PRIME Romania, simtim aceasta evolutie de 3 ani de zile. In 2010 ne asteptam la un numar mult mai mare de aplicanti, avand in vedere contextul: multi studeni inteleg ca a crescut concurenta pe piata muncii si ca e nevoie de experienta pentru a te angaja, experienta pe care o poti acumula intr-o asociatie studenteasca. In plus, apar sau devin tot mai vizibile diferite proiecte punctuale de voluntariat (cum ar fi “Let’s do it, Romania!”, “Bikewalk” etc.) sau ONG-uri cu experienta. De asemenea, sunt tot mai multe companii care dezvolta proiecte speciale axate pe voluntariat”, a declarat Alexandru Tunaru, vicepresedinte PRIME Romania.

In ceea ce priveste procesul de selectie, acesta difera de la o asociatie la alta. De cele mai multe ori, presupune numeroase etape, tocmai pentru a elimina progresiv aplicantii necorepunzatori si pentru a-i cunoaste mai bine pe cei eligibili.

In cazul PRIME Romania, campania de recrutare se desfasoara pe durata a doua saptamani, intre 4 si 19 octombrie, si se adreseaza studentilor din domeniul comunicarii. Prima etapa a procesului de recrutare consta in trimiterea unui CV si a unei scrisori de intentie la adresa de e-mail recrutari@primeromania.ro. Cei selectati vor participa, in weekendul 23-24 octombrie, la un interviu, in urma caruia vor fi alesi viitorii membri PRIME Romania.
“Suntem nerabdatori sa ii cunoastem pe viitorii nostri colegi. De aceea, ii invităm pe toti creativii si spontanii sa se inscrie pana pe data de 19 octombrie. Ne asteptam ca anul acesta sa avem peste 250 de aplicanti, dintre care vom recruta aproximativ 50”, incheie Cristina Sumurduc, Coordonator al Departamentului de Resurse Umane, PRIME Romania.

Pentru mai multe informatii despre recrutarile PRIME Romania, puteti accesa: www.prime-family-album.blogspot.com sau pagina de Facebook Recrutari PRIME Romania 2010.


Despre PRIME Romania
PRIME Romania este singura Asociatie Studentească de Relatii Publice si Comunicare din Romania. Organizatia are ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu.
Asociatia studenteasca PRIME Romania este parte din Asociatia Europeana PRIME Europe. PRIME Europe se bucura, in prezent, de colaborarea a 600 membri din 16 tari si 8 tari candidate.

PRIME Romania are sediul principal în Bucuresti, iar recent si-a dezvoltat 3 filiale în: Iasi, Cluj si Brasov.

Despre PRIME Europe
Organizatia PRIME Europe, asociatia europeană a studentilor la relatii publice si comunicare, este compusa din 16 filiale: Austria, Belgia, Estonia, Finlanda, Germania, Italia, Letonia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia, Suedia si Ungaria.

Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:
Cristina Sumurduc
Coordonator departament Resurse Umane, PRIME Romania
cristina.sumurduc@primeromania.ro
0746 404 108

 

Va recomandam si:

Model scrisoare de intentie. Descarca 30 de modele pregatite de specialisti din care merita sa te inspiri