Unilever lanseaza competitia Unilever Game
Unilever lanseaza Unilever Game pe 17 noiembrie 2010!
Timp de 5 saptamani vei calatori prin lumea plina de aventuri a brandurilor Unilever.
Iti vei dezvolta abilitatile de business rezolvand probleme reale cu care te-ai putea confrunta lucrand intr-unul din departamentele: marketing, vanzari, finante, resurse umane si logistica.
Alege cele mai bune raspunsuri la studiile de caz interactive si castiga puncte.
Poti fi castigatorul unui iPod sau a multor alte premii.
Inscrie-te acum la Unilever Game!
Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, este prezenta pe piata romaneasca din 1995.
Portofoliul de marci pe care Unilever le comercializeaza pe cele doua mari piete pe care este prezent – produse de ingrijire casnica si personala, produse alimentare – include marci puternice precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Sunsilk, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca, Lipton.
Elementul comun al marcilor Unilever provine din misiunea companiei – de a adauga vitalitate vietii oamenilor, raspunzand nevoilor zilnice de alimentatie, igiena si ingrijire personala cu marci care-i ajuta sa se simta bine, sa arate bine si sa ia ce e mai bun din viata.