Despre invazia urbana la Imprint 4

 

 

 

Stim ca dupa ce vei citi acest articol nu va fi nevoie sa dai repede search pe Wikipedia dupa cuvinte precum “stencil”, “graffiti” sau “wheatpaste”. Stim, de asemenea, ca nu i-ai confunda niciodata pe Banksy sau pe Blu cu personaje de desene animate si nici nu ai suna la Animal Planet pentru a raporta o specie dubioasa de Pisica Patrata. Pretuiesti revistele Omagiu mai mult decat pretuieste bunicul tau clasoarele cu timbre din 76’ si esti complet dedicat bibliilor virtuale destinate fotografiei sau design-ului.

OK. Acestea fiind spuse, te declaram oficial un impatimit al artelor vizuale de toate felurile si de aceea iti lansam o provocare. ADVICE Students te invita sa participi la Imprint 4, un concurs de printuri care si-a propus anul acesta sa puna toate spray-urile, markerele si vopselurile la bataie pentru a promova arta urbana si pentru a incuraja libertatea de exprimare in randul tinerilor artisti.

Da, ai auzit bine. Cu ajutorul tau vom incerca sa scoatem cultura urbana din underground. Vrem sa schimbam perceptii si sa convingem oamenii (chiar si pe tanti Maricica de la 3, desi nu intra in targetul nostru) ca stencilul cu Che Guevara sta destul de bine acolo, deasupra liftului si ca nu ar trebui sa se mai oboseasca ore intregi sa il acopere sau sa il stearga cu mopul. Viva la revolucion.

De aceea, pana pe 10 ianuarie trebuie sa ne demonstrezi printr-un afis/street poster, ca arta urbana nu inseamna doar niste mazgalituri pe un perete, ci o manifestare socio-culturala care merita cunoscuta si apreciata. Iar daca te numeri printre castigatori, campania ta risca sa fie promovata pe panoul Cohn&Jansen de pe Arthur Verona si expusa la Home Matasari, Atelierul de Productie si MNAC. Suna tentant?

Atunci te asteptam pe 16 decembrie la Conferinta de lansare Imprint 4 de la Atelierul de Productie pentru a participa la o sesiune de debriefing si pentru a afla chiar de la artisti (Sin Boy, Formaje si Ion Barladeanu), cum se mai face arta urbana pe la noi. Te invitam de asemenea la o seara de proiectii (in timpul careia poti exersa scheme de fingerskateing si kendama) sau la un chillcore night cu supa de morcovi si dovleac cu miere, super bunatatile powered by Libraria Triptic.


Daca vrei sa afli mai multe despre proiect, arunca un ochi pe site-ul www.imprint.ro.im sau pe pagina noastra de facebook http://www.facebook.com/pages/IMPrint-3/#!/profile.php?id=100001681011458

Un proiect marca ADVICE Students

www.advicestudents.ro

 

 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”

ULTIMELE JOBURI