La a doua editie de PRint, organizata de PRIME Romania, imaginea in comunicare este de esenta tare

 

 

 

PRIME Romania anunta desfasurarea, in zilele de 4 si 5 martie, a celei de-a doua editii PRint, eveniment organizat de catre Departamentul de comunicare externa al organizatiei. Prin panelul de tip conferinta plus workshop desfasurat in Orange Concept Store, respectiv in Absintheria Sixtina, organizatorii doresc sa surprinda forta imaginii in procesul de comunicare, precum si detaliile specifice privind realizarea tehnica a acesteia.

Editia din 2011 a evenimentului PRint are ca tema centrala campania de rebranding a berii Stejar si reflectarea schimbarilor prin care a trecut acest brand, asa cum se se pot observa ele in printurile campaniei. Aceasta editie nu se lasa mai prejos decat cea precedenta, oferindu-le studentilor posibilitatea de a intelege importanta vizualului in comunicare, precum si metodele eficiente de utilizare a lor in cadrul promovarii. In plus, workshopul ce urmeaza sa se desfasoare in data de 5 martie ii pregateste practic pe participanti prin intermediul cunostintelor tehnice de DTP si identitate vizuala.

In concluzie, daca esti pasionat de vizual si iti doresti sa inveti sa creezi imagini cat mai eficiente din punct de vedere estetic, pragmatic si semiotic, ai profilul ideal pentru a participa la cea de-a doua editie a PRint.

Inscrierile se fac pana pe data de 4 martie, ora 11 :59, la adresa: printeaza-ma@primeromania.ro. Deoarece numarul de locuri este limitat in cadrul workshop-ului, participantii sunt rugati sa mentioneze in mail intentia de a lua parte la ambele activitati.

PRint este un eveniment marca PRIME Romania si este sustinut de Orange Concept Store si de Absintheria Sixtina.

Alaturi de acestia, au fost implicati partenerii media: 9am, ApPRentice, Evenimente Studentesti, Hipo, IQads Kadett, Lume Buna, Metropotam, Studentie, Stud-Life.

 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”

ULTIMELE JOBURI