Lansare „Carevasazica” #2
Carevasazica si pe final de primavara! Ziarul asociatiei studentesti Voluntari pentru Idei si Proiecte Romania se pregateste de lansarea celui de-al doilea numar al publicatiei gratuite pentru studenti, „Carevasazica”.
Spiritul ludic nu a parasit echipa redactionala, care a anuntat conceptul viitorului numar printr-un concurs, asa cum si-au obisnuit publicul inca de la primul numar: jocul si joaca, in toate formele lor. De aceasta data, concursul nu s-a limitat la sectiunea de articole si grafica, ci a primit si fotografii reusite care sa ilustreze si sa reprezinte cat mai creativ tema generala a numarului. Castigatorii se vor regasi, impreuna cu lucrarile lor, in paginile „Carevasazica” #2. Cei care participa la evenimentul de lansare vor avea ocazia sa il primeasca gratuit. Ulterior, ziarul va fi distribui in camine și facultati, dar va aparea si in varianta online.
Lansarea este una cu proiectii si cantec. NexT Film Festival pune la dispozitie o serie de scurt-metraje tematice pentru cinefili, iar nu mai putin de doua trupe romanesti sunt asteptate sa concerteze in aceeasi seara: East Roots si Blue Nipple Boy. Interviuri si discutii mai detaliate cu membrii trupelor, precum si informatii despre cum se prezinta scena romaneasca a trupelor tinere de underground veti putea regasi apoi in ziar. De la indie la ska, de la reggae la sounduri foarte sofisticate, lansarea celui de-al doilea numar Carevasazica le va avea pe toate.
Asadar, daca vrei sa citesti, sa asculti si sa vezi in mod nonconformist, toate intr-un singur eveniment, te asteptam in Kulturhaus, joi, 26 martie, de la ora 20:00 sa sarbatoresti alaturi de noi si sa primesti un nou numar al publicatiei realizate de studenti pentru studenti, „Carevasazica”.
Voluntari pentru Idei si Proiecte este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, bazata pe voluntariat si alcatuita exclusiv din studenti. De 12 ani organizeaza anual peste 10 programe si proiecte de dezvoltare personala pentru studentii si masteranzii din Romania, programe sustinute de companii, mass-media si statul roman.