Cariere in Romania – comunicare si dezvoltare profesionala la Go4Media

Marti, 21 iunie, Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS) a organizat Go4Media, proiect in cadrul caruia tinerii ce isi doresc cariere in domeniul comunicarii au avut sansa de a interactiona cu reprezentanti de top ai companiilor din acest domeniu. Participantii au rezolvat un studiu de caz sub indrumarea expertilor din companii, iar echipa castigatoare a obtinut stagii de practica pe durata verii in cadrul Intact Media Group.

Bucuresti, 23 iunie. Ziua de 21 iunie a stat sub semnul dezvoltarii profesionale pentru norocosii finalisti care au avut sansa de a participa la Go4Media. In cadrul proiectului LSRS, 30 de finalisti au avut ocazia sa cunoasca mai bine oportunitatile existente in Romania in domeniul comunicarii.

Evenimentul a inceput printr-un mesaj din partea Ligii Studentilor Romani din Strainatate. Irina Scarlat, Vice-Presedinte Comunicare & Informare, a vorbit participantilor despre importanta pe care o are intoarcerea acasa si multitudinea oportunitatilor de cariera existente in Romania.

Au urmat prezentarile companiilor prezente in program, companii care au raspuns invitatiei adresate de Liga Studentilor Romani din Strainatate si au demonstrat participantilor numeroase moduri in care se pot dezvolta profesional in Romania. Au luat cuvantul rand pe rand Dana Dobrica (Intact Media Group), Diana Zaim (Omniasig Vienna Insurance Group), Andreea Ionita (Griffon & Swans) si Raluca Burtescu (Ambition!).

In continuarea evenimentului, Barna Nemethi (fondator Griffon & Swans) a sustinut pentru participantii la eveniment un training despre media, comunicare si publicitate. Astfel, tinerii au inteles ce inseamna cu adevarat sa lucrezi in domeniu si modul in care acest lucru poate fi facut cu succes.

A urmat momentul mult-asteptat: studiul de caz. Sase echipe a cate 5 participanti au avut drept sarcina sa dezvolte o campanie media pentru promovarea celei de a doua editii a show-ului „Castigi in 60 de secunde”. Echipele au lucrat sub atenta indrumare a unui juriu format din specialisti in domeniul comunicarii: Alina Birman (Brand Manager Antena 2), Romina Stan (Digital PR Executive Intact Media Group), Vlad Ciulley (Executive Director Intact Interactive), Alin Marta (Specialist Marketing Omniasig Vienna Insurance Group) si Diana Zaim (Specialist Marketing Omniasig Vienna Insurance Group).

Prezentarile au fost interactive si de o inalta calitate, participantii demonstrandu-si astfel aptitudinile analitice si creative. Competitia a fost stransa, iar juriul a deliberat timp de mai bine de o ora pentru desemnarea celei mai bune campanii media. Echipa castigatoare a fost formata din Mihaela Andreea Voicescu (Jacobs University Bremen), Ioana Dinica (University of Groningen), Olivia Sandu (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, S.N.S.P.A.), Adela Cocis (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, S.N.S.P.A.) si Andrei Polmolea (University College Birmingham).

„Daca Goethe spunea „Sa nu lasi sa treaca o zi fara sa vezi, sa auzi sau fara sa crezi in ceva frumos”, eu cred ca LSRS a facut asta astazi. Dincolo de a fi un eveniment frumos in termeni goetheieni, a fost unul educativ si constructiv. Va multumesc!”; a declarat unul dintre participantii la eveniment.

Marti, 21 iunie, Liga Studentilor Romani din Strainatate a demonstrat inca o data tinerilor romani de pretutindeni faptul ca exista nenumarate oportunitati de cariera in Romania si a evidentiat tinerilor prezenti la eveniment importanta determinarii, a increderii si a vointei pentru realizarea idealurilor proprii.

Go4Media a fost un eveniment LSRS organizat cu sprijinul sponsorilor Intact Media Group si Omniasig Vienna Insurance Group si al partenerilor logistici Bucharest Hubb, reteaua magazinelor Diverta, Jidvei si Café Tabiet. Partenerii media ai evenimentului au fost: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Romania Libera, The Investor, Jurnalul National, Saptamana Financiara, Fin.ro, Ambition!, Business Woman, 7Seri, Zile si Nopti, Radio Zu, Radio Romania International, Cariere Online, Arena Biz, Business Edu, Hipo.ro, Studentie.ro, Glare Magazine, Stud Life, Eustud, Lumebuna.ro, Metropotam, StiriONG, studentul.info, businesslive.ro, escoala.ro, Romania in Contact, onlinestudent.ro, amelie.ro, academiclink si centrul de presa.ro.

Sustinem si ne sustin: EDMUNDO, Educativa, Best, Senatul Studentesc, Advice, VIP, ASER, Business Club, Young Professionals Club, ASUB, ASB si ASLS.


Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS) este prima si singura organizatie care asigura un cadru de organizare reprezentativ al studentilor si absolventilor romani din strainatate, promovand o puternica solidaritate intre membrii sai, ca reprezentanti de valoare ai Romaniei, precum si o atitudine pozitiva fata de perspectivele intoarcerii lor in tara dupa terminarea studiilor. Scopul principal al LSRS este de a apara si promova drepturile si interesele academice, profesionale, sociale si culturale ale membrilor sai, precum si de a facilita contributia lor la dezvoltarea Romaniei.

Persoane de contact:

Irina Nicoleta Scarlat
Vicepresedinte Comunicare si Informare
Irina.Scarlat@lsrs.ro
0720034031
 
Giorgiana Ene
Coordonator Comunicare & PR
Giorgiana.ene@lsrs.ro
0721 118 899
 
Sorana Serban
Vicepresedinte Adjunct Comunicare si Informare
Sorana.Serban@lsrs.ro
0752038218
 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025â€

ULTIMELE JOBURI