Akcees aduce oportunitatile mai aproape de tineri
Sambata, 25 februarie, Akcees organizeaza evenimentul de lansare al organizatiei, eveniment in cadrul caruia oameni de afaceri si antreprenori consacrati vor discuta despre perspectivele de cariera existente pentru tinerii din Romania.
Akcees a luat nastere pe 11 noiembrie 2011 ca urmare a dorintei membrilor sai fondatori, Serban Mogos si Irina Scarlat, de a contribui la dezvoltarea profesionala a tinerilor, atat prin promovarea si sustinerea activitatilor antreprenoriale, cat si prin facilitarea integrarii pe piata muncii a tinerilor studenti si proaspat absolventi.
In doar cateva luni de existenta, Akcees a crescut de la doua persoane ce impartaseau un ideal, la o echipa tanara si dinamica, echipa care crede cu pasiune in misiunea, viziunea si valorile organizatiei si care detine experienta necesara pentru a duce la bun sfarsit obiectivele asumate. Prin proiectele si evenimentele pe care le va organiza in 2012, Akcees se va distinge in peisajul non-guvernamental romanesc drept o organizatie puternica, al carei profesionalism si proactivitate vor genera performante deosebite in viitor.
Tinerii care doresc sa afle mai multe despre proiectele Akcees, care vor sa participe la dezbaterea „Perspective de cariera pentru tinerii din Romania” sau care isi doresc sa interactioneze in mod direct cu personalitati importante din mediul de afaceri romanesc sunt asteptati la evenimentul de lansare al organizatiei, eveniment ce va avea loc sambata, 25 februarie, incepand cu ora 16:00 la Hotel Residence Arc de Triomphe, sala Victoria. Participarea la eveniment este gratuita si se efectueaza in baza inscrierii prealabile; formularul de inregistrare este disponibil pe site-ul organizatiei www.akcees.ro.
„Am decis sa infiintam aceasta organizatie pentru a putea contribui la dezvoltarea profesionala tinerilor, prin facilitarea accesului nemijlocit la oportunitatile existente. Nu ne-am lasat descurajati nici de climatul economic si politic potrivnic din Romania si nici de reticenta multor persoane din jur. Pentru ca noi credem cu adevarat in misiunea, valorile si obiectivele Akcees. Prin activitatea noastra, vom fi alaturi de tineri in materializarea propriilor vise pentru viitor. Pentru noi, Akcees reprezinta deja un vis devenit realitate.” a declarat Serban Mogos, Presedinte si Co-Fondator Akcees.
Acest eveniment este organizat cu sprijinul Residence Hotels, Grosu & Asociatii si Cofetaria Ana Pan Decebal. Partenerii media ai evenimentului sunt: The Money Channel, Business Woman, Money Express, The Investor, Business Cover, BusinessLive.ro, Startups.ro, Wall Street, Revista Evenimentelor, Romania Pozitiva, Edu-Tim, Studentie.ro, Evenimente Studentesti, Lume Buna, Business-Edu.ro, Stiri ONG, Studentul.Info, Online Student, Academic Link, Romania in contact, Bancherul.ro, Smartpress.ro.
Sustinem si ne sustin: Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS), Hipo, Edmundo, Fundatia LEADERS, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, Young Professionals Club, AIESEC Romania, Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP),Business Organization for Students (BOS), Asociatia Studentilor din Universitatea Bucuresti (ASUB), Asociatia Europeana a Studentilor la Drept (ELSA) , Asociatia Studentilor la Constructii din Bucuresti (ASCB), Inspire Business.
Pentru mai multe informatii
Irina Scarlat, Vice-Presedinte Executiv Akcees | irina@akcees.com | 0720 034 031
Akcees isi propune sa contribuie la dezvoltarea profesionala a tinerilor, atat prin sustinerea si promovarea activitatilor antreprenoriale, cat si prin facilitarea integrarii pe piata muncii a tinerilor studentii si proaspat absolventi.
Misiunea Akcees este de a:
- Promova, incuraja si sustine activitatile antreprenoriale in randul tinerilor;
- Facilita integrarea studentilor si a tinerilor absolventi pe piata muncii;
- Dezvolta competente si abilitati necesare in cariera prin metode de educatie non-formala;
- Realiza si sustine activitatilor de cercetare-dezvoltare pentru crearea unui mediu economic competitiv si performant.
Activitatea Akcees se bazeaza pe 4 valori fundamentale: Profesionalism, Performanta, Proactivitate si Progres.