Incepe teach me 7 , singura scoala gratuita de publicitate pentru studenti
Teach Me 7, singura şcoala gratuita de publicitate pentru studenti, un proiect marca Advice, da drumul la inscrierile pentru workshop-urile dedicate industriei creative. Incepand cu 20 februarie, studentii pasionati de publicitate pot aplica completand un formular pe site-ul dedicat proiectului: www.teach-me.ro
Teach Me 7 va avea loc in perioada 12 – 23 martie si va fi gazduit de catre Cool Cat.
In fata unor reprezentanti de seama din industria creativa, pregatiti sa impartaşeasca din cunoştiinţele şi experienţa lor, şcoala de publicitate pune la bataie anul acesta 30 de locuri pentru studenti.
Teach Me 7 isi doreste sa prezinte o gama mai larga a ceea ce presupune industria creativa. Astfel, vor fi prezentate participantilor aspecte si tehnici care ii vor ajuta pe acestia sa inteleaga cum functioneaza o agentie de publicitate si domeniile care se afla in stransa legatura cu aceasta industrie: de la departamentul de Client Service, la Creatie, Strategie, Social Media si Productie Publicitara pana la tehnici de Web Design.
Faţa de editiile precedente, editia din acest an vine cu workshop-uri noi: workshop-ul de Productie Publicitara, tinut de Lorand Balint si Alexandra Cantor, workshop-ul de Creatie care te invata cum sa cochetezi cu Photoshop si sa intelegi ce bagaj are in spare un Web Designer, tinut de Mircea Mocanu si Iashido, sau workshop-ul de Freelance Strategy, tinut de Ştefan Stroe.
Conceptul creativ si mesajul campaniei de promovare “Publicitatea la rezolutie maxima” a plecat de la insight-ul ca studentii nu beneficiaza in cadrul Facultatilor de o imagine palpabila a acestui domeniu. Asa ca, ei au nevoie de claritate si calitate in noţiunile de advertising.
Pixel cu pixel, scoala Teach Me te ajuta sa vezi lucrurile mai clar. Astfel participanţii vor trece prin toate departamentele unei agentii de publicitate si prin toate etapele necesare crearii unei campanii publicitare.
De 7 ani, Teach Me, continua sa fie singura scoala gratuita dedicata studentilor pasionati de publicitate si comunicare. Cu ajutorul Radio 21 si Coca-Cola Hellenic, proiectul ofera participantilor ocazia de a intra in contact cu agentiile de publicitate si cu specialisti in comunicare si de a-si transpune pasiunea pentru publicitate in proiecte indraznete.