Proud to feel vino sa faci parte din povestea Proud 6!
Business Organization for Studentsorganizeaza anul acesta cea de-a sasea editie a proiectului traditional Proud si pentru ca traim in era emotiilor si a nevoilor spirituale ale consumatorilor abordam doua teme de actualitate si provocatoare: marketing emotional si marketing social.
Primele două zile se vor desfasura intr-un cadru inspirational si mult iubit de tineri - cafeneaua Energiea. Intre orele 12.00- 15.30, in ziua de 28 martie,va avea loc conferinta pe marketing emotional care va trata teme precum: importanta emotiilor in comportamentul de consum, conceptul de lovemarks, trucurile folosite de branduri pentru a genera emotii, insight-uri despre consumatori, toate acestea explicate pe baza unor exemple concrete.
In cea de-a doua zi, pe data de 29 martiesi in acelasi interval orar, tema principala a dezbaterii va fi impactul marketingului social. Specialisti din companii si din ong-uri vor povesti despre cum putem contribui la imbunatatirea societatii si ne vor impartasi din experientele lor. Se va discuta despre eficienta campaniilor de marketing social, influenta lor asupra schimbarii comportamentului in societate, dar si atitudinea publicului roman fata de acestea.
Conceptele dobandite in cadrul conferintelor vor fi aplicate la workshop (16.00 – 18.30), participantii avand task-ul de a realiza o campanie pentru fiecare concept mentionat. Printre invitatii care ne onoreaza cu prezenta la eveniment se numara: Bogdan Toma, Oana Miruna Stinga, Alexandru Israil, Dragos Dehelean, Bianca Voinescu, Denisa Mihai, Ana Bulgar, Iulia Cornigeanu.
Si ca totul sa se imbine ca intr-o poveste, participantii la workshop si cei mai activi de la conferinta castiga o invitatie speciala la Marketing Cinema Debate, pe data de 30 martie, unde se dezbat campanii de succes pe teme de marketing emotional si marketing social, alaturi de ambasadorul Cannes Lions in Romania, Teodora Migdalovici. Cea de-a treia zi se va desfasura la Grand Cafe Van Gogh.
Participantii la workshop vor fi premiati cu carti oferite de editurile Publica si All si cu 20 de internship-uri platite la Gfk.
Pentru mai multe detalii, puteti urmari pagina evenimentului: http://proud.bosromania.ro/sau pagina de Facebook - http://www.facebook.com/Proud6, iar aplicatiile pentru workshop se trimit pana pe 26 martie.