Cum poate marketingul sa influenteze pozitiv comunitatile? - o conversatie de seara si putin mai mult la The HUB Bucuresti
Pe 6 noiembrie, incepand cu ora 19.00, Angus Slater - Chief Marketing Officer Vodafone Romania, Cristian Lupsa – Editor Decat o Revista si Oana Toiu – Executive Director KCMC vor dezbate la The HUB Bucuresti alaturi de participanti nevoia de inovatie in procesele de marketing pentru a raspunde nevoilor sociale ale comunitatilor carora se adreseaza.
La aceasta a treia editie, HUB Talks aduce laolalta un mix de experiente, de la experienta unui om de marketing intr-o companie mare prin intermediul lui Angus Slater, la profilul de jurnalist al lui Cristian Lupsa si experienta in proiecte sociale a Oanei Toiu, oferind astfel atat participantilor cat si invitatilor oportunitatea de a discuta in mod deschis in jurul unor teme precum: Cum poate marketingul sa influenteze in bine societatea si comunitatile din jurul nostru? Cum pot strategiile si instrumentele de marketing traditionale sa fie folosite de societatea civila? Cum contribuie marketingul in dezvoltarea strategiilor de CSR si conectarea lor cu obiectivele de business, astfel incat sa devina relevante pentru consumatori? Care ar fi niste modalitati prin care experienta si puterea in comunicare a unei companii mari sa isi uneasca eforturile cu societatea civila in a atrage mai mult suport si atentie vizavi de diferitele probleme cu care ne confruntam in prezent? Care este rolul pe care media ar trebui sa si-l asume in acest ecosistem, cum isi alege subiectele de interes si cum ajunge sa vada lumina tiparului un subiect nou?
Inspirat din provocarile si realitatile societatii in care traim si din dorinta celor care trec pragul The HUB Bucuresti de a pune umarul la gasirea unor solutii acestor provocari, HUB Talks face parte dintr-o serie de intalniri lunare ce isi propun sa fie un spatiu de conversatii si dezbateri constructive alaturi de invitati speciali, reprezentativi pentru temele abordate.
Pentru a participa la acest eveniment cei interesati pot alege un pachet de membru in comunitatea The HUB Bucuresti si sa aiba astfel acces la toate evenimentele ori pot achita taxa de participare la evenimentul HUB Talks. Detalii despre eveniment si inregistrarile sunt disponibile aici http://bucharest.the-hub.net/event/hub-talks-marketing-for-good-wishful-thinking-or-social-impact-tool
The HUB Bucuresti este un spatiu de colaborare conceput pentru inovatorii care accepta provocarile economice, sociale si ecologice ale zilelor noastre si incearca sa le rezolve prin proiecte si modele de afaceri cu impact social pozitiv. The HUB Bucuresti ofera variante diverse de abonamente, adaptate nevoilor fiecarei categorii de profesionisti si organizeaza si un program variat de evenimente de networking, invatare, incubare si dezvoltare, atat pentru membrii sai, cat si pentru alti profesionisti din domenii conexe cu inovatia sociala (CSR, HR, comunicare sociala etc.).