Joburi British American Tobacco Global Business Services



British American Tobacco este una dintre cele mai mari companii multinationale, avand la nivel global mai mult de 50,000 de angajati si este lider de piata in peste 60 de tari. Atat diversitatea geografica, brandurile BAT, cat si oamenii talentați și strategia grupului au contribuit la pozitionarea BAT ca si angajator de top in multe tari.
 
BAT in Romania este reprezentat de trei entitati cu un numar de peste 2000 angajati:
  • British American Shared Services Europe, centrul global de servicii cu aprox 750 angajati;
  • BAT Trading Romania cu 680 angajati (distributie);
  • BAT Investment cu 650 angajati (productie).
Am inceput calatoria noastră in setarea centrului global de servicii in 2008 cu 75 angajati specializati in mare parte in procese tranzactionale si am reusit sa dezvoltam un portofoliu integrat de servicii globale care ne pozitioneaza ca un partener de afaceri unic pentru BAT. Acest lucru este sustinut de o structura organizationala de aproximativ 750 de oameni.
 
In ultimii ani serviciile oferite s-au profesionalizat, devenind din ce in ce mai complexe: Global Treasury, Audit, Planning & Reporting, Product Costing, Working Capital, Procure to Pay, Record to Report, Tactical Procurement, Order to Cash sau Regional Recruitment, hub-ul ajungand in prezent un
centru de excelenta cu servicii in zona financiara si resurse umane care cuprinde procese end to end.

 
Centrul de excelenta isi extinde anul acesta portofoliul, prin oferirea serviciilor integrate de resurse umane, creand un hub global de HR, acoperind pe langa serviciile mature de recrutare si zone noi ca Global Mobility, Talent Operations, Reward and Benefits, Employee Administration.
 
“Un Shared Service nu se rezuma doar la reducerea costurilor ci este in primul rand despre construirea unei fundații necesare pentru a obține în mod constant servicii world-class, care ofera contributii valoroase business-ului si care ne ajuta sa atragem cele mai bune talente si sa îmbunătățim continuu experiența angajaților si oportunitatile de cariera” mentioneaza Marinela Tanase, Head of HR BASSE.
 
Avem practici si politici robuste care ne ajuta sa atragem si sa retinem talente si care au contribuit la statutul de  “Top Employer”  pe care il detinem la nivel local si European, de doi ani consecutiv,  precum si alte certificari care ofera credibilitate eforturilor pe care le depunem constant pentru dezvoltarea angajatilor: ACCA & CIMA Approved Employer.

 
Dezvoltarea angajatilor este una din zonele esentiale pentru noi ca si companie si este la fel de importanta ca si dezvoltarea businessului.  Angajatii centrului de servicii al BAT, au parte de o curricula cuprinzatoare de solutii de dezvoltare targetata si customizata pe nevoile de business dar si individuale ale fiecarui angajat.
 
Folosim un mix divers de canale si metode de invatare cat si tehnologii si sisteme de learning moderne construind o abordare holistica de dezvoltare “blended approach”. Angajatii beneficiaza atat de traininguri functionale & business awareness specifice dar si soft skills/leadership development/work life balance. De asemenea ei pot avea ocazia sa participe la diverse programe de dezvoltare care sa ii pregateasca pentru urmatorii pasi in cariera si sa isi atinga potentialul.

 
Oferim transparenta la nivelul rolurilor disponibile si a oportunitatilor de cariera asigurate de portalul nostru de recrutare (www.bat-careers.com), acest lucru find esential pentru un mediu de lucru dinamic, specific industriei de Shared Service. De exemplu, de la inceputul anului curent si pana in luna septembrie am angajat peste 160 de colegi noi, la care se adauga peste 200 de mutari laterale si promovari.

Vom continua sa ne extindem portofoliul de servicii si estimam o crestere a numarului de angajati in 2017 si 2018 datorita expansiunii continue a serviciilor noastre.

 
Planurile noastre de viitor constau in a continua să investim atat în construirea brandului nostru prin serviciile pe care le oferim cat si in a continua sa investim in angajatii nostri, pentru a atrage talentele necesare si pentrru a le retine mai ales intr-un mediu extrem de competitiv. Trebuie să ne mentinem agilitatea, flexibilitatea, adaptabilitatea si sa ne asumam ca suntem intr-un continuu process de invatare si dezvoltare la randul nostru ca si organizatie.

Vezi mai jos care sunt oportunitatile din cadrul companiei si alatura-te echipei!



 
BUCURESTI
Servicii&BPO

Joburi British American Tobacco Global Business Services:

Locuri de munca British American Tobacco Global Business Services

Angajari British American Tobacco Global Business Services