Inspirați de modă și motivați de succes
Peste 160 de magazine, 16.000 de angajați, 120 de ani de experiență: în cadrul companiei internaționale de modă Peek & Cloppenburg, având sediile centrale la Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină cu o industrie dinamică. Pentru noi, moda nu este doar un produs - este și limbajul nostru comun. Nu vei lucra doar cu noi, ci vei deveni parte a comunității noastre. O comunitate a modei în care poți trăi ceea ce îți place.
Cum este în echipa noastră?
Oricine ni se alătură ajunge repede să aprecieze amestecul nostru distinctiv de colegilalitate și implicare proactivă. Lucrăm împreună cu dedicare și pasiune. Spiritul de echipă este la fel de important pentru noi ca și performanța, implicarea individuală și dorința de asumare a responsabilității. În plus, oferim diverse programe de dezvoltare personală și mentoring și beneficii care se adaugă programelor de dezvoltare profesională și salariului. Printre beneficii sunt incluse reduceri pentru cumpărăturile personale, modele de a ține în echilibru viața personală și serviciul, abonamente private de sănătate, bonusuri din vânzare, tichete de masă.
Oportunitățile tale de dezvoltare profesionale și carieră la P&C
Sarcini diverse, responsabilități, structuri ierarhice clare: P&C este un angajator deosebit de atractiv într-un sector foarte dinamic. Indiferent de jobul pentru care optezi, debutul în P&C îți va oferi numeroase posibilități de dezvoltare și carieră pe toate nivelurile.
Ești gata să lucrezi ceea ce îți place? Bine ai venit la P&C.
1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C
2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare
3.Interviul va avea loc în magazin împreună cu directorul magazinului
4. Primirea ofertei
1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C
2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare
3. Interviu on-line cu departamentul resurse umane
4. Info Day în magazin
5. Primirea ofertei
De ce să alegi P&C
Beneficii
1.Un job atractiv şi stabil cu bonusuri în funcţie de performanţele personale
2.Un spectru larg de posibiltăţi pentru dezvoltarea unei cariere şi specializări în cadrul companiei
3.Diverse oportunități de carieră și plan de dezvoltare personală
4.Reduceri pentru cumpărăturile personale
5.Zile de concediu suplimentare după 3 ani de vechime în P&C
6.Program flexibil disponibil pentru angajații cu normă parțială
7.Tichete de masă
8.Pachet de servicii medicale într-o clinică privată
9.Pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei
FAQ
1.De ce ai nevoie ca să ni te alături?
Posibil să ne împărtășești pasiunea pentru modă și lifestyle. Deasemenea ar fi nevoie să fii deschis și motivat, să lucrezi cu plăcere într-o echipă și să interacționezi cu clienții.
3. Care este procesul de selecție?
După ce vom primi aplicația ta, vei primi un răspuns din partea noastră în următoarele 14 zile.
4. Care sunt posibilitățile de dezvoltare profesională în P&C?
După ce ai activat o vreme pe o poziție de bază, primul pas în cariera ta va fi cel de Asistent Șef de Departament și apoi este nevoie să te pregătești pentru a putea conduce singur un departament, moment în care vei promova pe o poziție de Șef de Departament. Din această poziție vei avea acces la numeroase oferte de dezvoltare profesională, teoretică și practică, puse la dispoziție de Academia noastră de training și dezvoltare. Iar dezvoltarea ta va continua în funcție de abilitățile si interesele tale în zona de vânzări de exemplu, spre o poziție de General Sales Manager sau în zona de achiziții, ca Buyer pentru anumite produse, ocupându-te de achiziționarea produselor noastre.