Are you looking for a journey in the tax field with a professional team?
For the beginning, we need you to have:
We are a young and friendly team, ready to find solutions to every challenge for companies that decide to entrust their human resources, financial, accounting and tax activity.
Ana Cernescu - Accountess Tax Manager & Managing Partner
We are looking for a Senior Payroll Consultant
Are you an experienced Payroll Advisor, looking for new opportunities to use and build your skills?
If yes, it’s a match!
As Accountess Payroll Consultant, you will be expected to manage the payrolls and HR admin processes for our clients.
What you'll need to succeed
You will need at least 3 years experience within a similar dynamic role, knowledge of Romanian Labour legislation, Payroll legislation and procedures, advanced Microsoft Office skills and good interpersonal and customer relations skills.
Also, knowledge of English at intermediate level or above it’s a must.
What you'll get in return
DE CE?
sau motive pentru care activăm în această industrie:
Avem un privilegiu: venim la birou cu plăcere. Poate că sună neobișnuit, dar dacă îi veți întreba pe cei peste 25 de specialiști care lucrează la Accountess, ei vor susține această afirmație. Suntem o echipă de profesioniști cu experiență serioasă în consultanță financiar-contabilă și fiscală, evidență contabilă, salarizare și audit. Și facem asta din 2003, cu plăcerea de a găsi soluții la orice provocare și satisfacția de a contribui la dezvoltarea companiilor pentru care lucrăm.
Iar atunci când îți place ceea ce faci, vii la birou cu plăcere. Asta se vede în modul nostru de lucru și, mai departe, în rezultatele clienților noștri. Rezultate pe care le influențăm pozitiv, prin contribuția adusă pe domeniile noastre de expertiză.
Ne sustinem colegii atat in crearea unui plan de cariera, cat si pentru participarea la cursuri si calificari menite sa ii ajute in parcursul lor profesional - Angela Stoica @ Accountess
“Binele este alcătuit dintr-o cantitate infinită de lucruri mărunte, care, puse cap la cap, poate că vor reuşi să schimbe, până la urmă, lumea.” (Marc Levy)
Cum ar fi dacă fiecare dintre noi am face un gest frumos, fără a cere în schimb ceva, personal? Și să o facem nu doar la nivel individual, ci și la nivel de business-uri?
Pornind de la filmul “Pay It Forward” (pe care, apropo, vă recomandăm să-l vedeți), in noiembrie 2020 am pornit o inițiativă prin care să susținem alte companii și să creăm un efect de solidaritate, în mediul de afaceri.
În această perioadă de incertitudine, dacă ne sprijinim reciproc, putem răspunde mai bine la provocările pe care prezentul ni le aduce, în plan economic și social.
Așadar, pornim un “lanț” de fapte bune și ne dorim alături cât mai multe alte companii!
In perioada Octombrie- Decembrie 2020 am oferit GRATUIT 3 pachete de Evaluare a riscului financiar
către 3 companii dornice să dea mai departe acest gest altruist.
Cum s-a desfășurat procesul?
Ne-am dori ca acest mesaj să ajungă la cât mai multe companii, așa că te rugăm să-l dai mai departe către cunoscuți, distribuind articolul în rețelele de socializare sau prin mesaje private.
Dacă reprezinți o companie și vrei să pornești la rândul tău o astfel de inițiativă, te încurajăm să o faci!
Îți mulțumim pentru implicare și dorința de a contribui la binele nostru, al tuturor!
ACCOUNTESS nu are in prezent job-uri active.
Iata cele mai noi job-uri de pe Hipo: