Domeniu de activitate
Dezvoltăm soluÈ›ii personalizate software È™i hardware destinate companiilor mici È™i mijlocii, conform nevoilor lor È™i ridicăm standardul serviciilor din piață. Aceste soluÈ›ii au misiunea să aducă liniÈ™tea în afaceri, astfel încât activitățile să fie organizate È™i eficiente. Domeniile de activitate pentru care se pretează solutile noastre se regăsesc în domenii precum restaurante, hoteluri, cafenele, retail È™i beauty & spa.
Misiune & viziunea companiei
Viziunea noastră
Este aceea de a îmbunătăți operaÈ›iunile companiilor prin automatizare, inovaÈ›ie È™i soluÈ›ii inteligente!
Misiunea noastră
Este aceea de a proiecta, dezvolta È™i furniza cele mai inovatoare soluÈ›ii È™i cea mai înalta calitate a serviciilor pentru întreprinderile mijlocii È™i mari, devenind compania lor tehnologică preferată. Ne propunem să realizăm misiunea prin colaborarea permanentă cu partenerii noÈ™tri È™i integrarea celor mai noi tehnologii, fiind concentraÈ›i pe creÈ™terea profitabilităţii clienÈ›ilor noÈ™tri È™i îmbunătățirea experienÈ›ei utilizatorilor finali.
Obiectivul nostru este să devenim compania de tehnologie preferată a partenerilor noÈ™tri cu ajutorul componentelor principale ale afacerii lor: eCommerce, POS, PMS, managementul comenzilor, sisteme de inventariere È™i control, CRM, ERP, instrumente de raportare, împreună cu cele mai noi echimpamente hardware, toate acestea fiind parte a unei soluÈ›ii cantitative È™i integrate.
Cultura şi valorile organizaționale
Valorile noastre
Angajamentul faţă de clienÅ£i - dezvoltăm relaÅ£ii care au un impact pozitiv în viaÅ£a clientului nostru.
Integritate - susÅ£inem cele mai înalte standarde de integritate în toate acÅ£iunile noastre.
Lucrul în echipă - lucrăm împreună pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienÅ£ilor noÅŸtri ÅŸi să îi ajutăm să câÅŸtige mai multe afaceri ÅŸi / sau profitabilitate mai mare.
Dezvoltare - investim permanent în dezvoltarea noastră ÅŸi a produselor noastre pentru a ajuta clienÅ£ii să facă diferenÅ£a prin produsele ÅŸi serviciile noastre.
Calitate - oferim produse excepÅ£ionale ÅŸi servicii de neegalat care, împreună, aduc valoare adaugată clienÅ£ilor noÅŸtri.
Respect faţă de oameni - preÅ£uim oamenii noÅŸtri, le încurajăm dezvoltarea ÅŸi le răsplătim performanÅ£a.
Responsabilitate personală - suntem responsabili personal pentru îndeplinirea angajamentelor noastre.
Compasiune - suntem cetăţeni buni în comunităţile în care trăim ÅŸi muncim. Ori de câte ori putem, ajutăm comunităţile noastre să crească ÅŸi să se dezvolte singure prin angajamentul nostru.
VoinÅ£a în a reuÅŸi- manifestăm o dorinţă puternică de a reuÅŸi în fiecare aspect al activităţii noastre.
Echipa Expressoft aspiră continuu la aplicarea cu înÅ£elepciune a principiilor din:
Mediul de lucru
In cadrul companiei Expressoft se regăsește un mediu de lucru pozitiv și prietenos, unde angajații se simt motivați și productivi.
Se promovează È™i încurajează lucru în echipă, inovaÈ›ia È™i creativitatea, astfel angajaÈ›ii se simt capabili să-È™i atingă obiectivele È™i performanÈ›ele.
Posturile de angajare în compania noastră sunt ocupate pe criterii de profesionalism, capacitate È™i experiență, nu pe criterii de gen, rasă, cetățenie, culoare, etnie, limbă, religie sau stil de viață.
Politica companiei este aceea de a încuraja echilibrul între viaÈ›a profesională È™i cea personală, astfel managerii se asigură că angajaÈ›ii lor nu se expun sindromului de “burnout”.
Beneficii:
Compania Expressoft Technology a fost fondata în anul 1999 sub numele TOP HoReCa datorită dorinÈ›ei de a crea soluÈ›ia software completă pentru industria HoReCa De a lungul anilor am dezvoltat neîncetat cu profesionalism È™i perseverență programe de marcaj gestiune management È™i raportare integrând mereu tehnologii de ultimă generaÈ›ie pentru a oferi clienÈ›ilor noÈ™tri cele mai bune soluÈ›ii informatice pentru afacerile lor.
Continuăm să proiectăm, dezvoltăm È™i să livrăm cele mai inovatoare soluÈ›ii software È™i cea mai înaltă calitate a serviciilor pentru companiile mari È™i mijlocii, devenind compania lor tehnologică preferată.
Pe parcursul anului 2019 am dezvoltat din surse proprii o serie de produse software noi, astfel în primul trimestru al anului 2020 am reuÈ™it să punem pe piață următoarele produse: DriverUP Expressoft, Inventory Expressoft È™i SelfOrdering Expressoft, facilitând astfel un mai bun management asupra livrărilor, comenziilor È™i reducerea costurilor cu resursa umană. În luna martie a anului 2020, în contextul pandemiei de Covid –19 declarată la nivel global, implicit a situaÈ›iei economice deosebit de grave în care s-a regăsit industria HoReCa din România, am apreciat că se impunea să venim pe piață cu o soluÈ›ie de urgență pentru a fi lângă clienÈ›ii noÈ™tri, pentru a pune la dispoziÈ›ia acetora atât know-how-ul, cât È™i tool-urile necesare pe zona de delivery, ajutandu-i astfel să îÈ™i păstreze activitatea deschisă, dar È™i angajaÈ›ii la lucru. Prin urmare, într-o perioadă foarte scurtă de timp, cu susÈ›inerea È™i implicarea totală a echipei Expressoft, am lansat, în varianta pilot, platforma de livrare mâncare la domiciliu: LOKOFOOD (www.lokofood.com) Odată cu pornirea acestui proiect, compania a reusit să intre pe un nou sector, respectiv B2B2C (Business to Business to Consumer), până în luna martie a anului 2020 Societatea desfășurând activitatea exclusiv în sectorul B2B.
Locația sediului
Sediul companiei este localizat într-o zonă accesibilă.
Adresa: Șoseaua București-Ploiești 73-81, Victoria Business Park, etaj 4, București 013685
Expressoft Technology nu are in prezent job-uri active.
Iata cele mai noi job-uri de pe Hipo: