Domeniu de activitate
Dezvoltăm soluții personalizate software și hardware destinate companiilor mici și mijlocii, conform nevoilor lor și ridicăm standardul serviciilor din piață. Aceste soluții au misiunea să aducă liniștea în afaceri, astfel încât activitățile să fie organizate și eficiente. Domeniile de activitate pentru care se pretează solutile noastre se regăsesc în domenii precum restaurante, hoteluri, cafenele, retail și beauty & spa.
Misiune & viziunea companiei
Viziunea noastră
Este aceea de a îmbunătăți operațiunile companiilor prin automatizare, inovație și soluții inteligente!
Misiunea noastră
Este aceea de a proiecta, dezvolta și furniza cele mai inovatoare soluții și cea mai înalta calitate a serviciilor pentru întreprinderile mijlocii și mari, devenind compania lor tehnologică preferată. Ne propunem să realizăm misiunea prin colaborarea permanentă cu partenerii noștri și integrarea celor mai noi tehnologii, fiind concentrați pe creșterea profitabilităţii clienților noștri și îmbunătățirea experienței utilizatorilor finali.
Obiectivul nostru este să devenim compania de tehnologie preferată a partenerilor noștri cu ajutorul componentelor principale ale afacerii lor: eCommerce, POS, PMS, managementul comenzilor, sisteme de inventariere și control, CRM, ERP, instrumente de raportare, împreună cu cele mai noi echimpamente hardware, toate acestea fiind parte a unei soluții cantitative și integrate.
Cultura şi valorile organizaționale
Valorile noastre
Angajamentul faţă de clienţi - dezvoltăm relaţii care au un impact pozitiv în viaţa clientului nostru.
Integritate - susţinem cele mai înalte standarde de integritate în toate acţiunile noastre.
Lucrul în echipă - lucrăm împreună pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienţilor noştri şi să îi ajutăm să câştige mai multe afaceri şi / sau profitabilitate mai mare.
Dezvoltare - investim permanent în dezvoltarea noastră şi a produselor noastre pentru a ajuta clienţii să facă diferenţa prin produsele şi serviciile noastre.
Calitate - oferim produse excepţionale şi servicii de neegalat care, împreună, aduc valoare adaugată clienţilor noştri.
Respect faţă de oameni - preţuim oamenii noştri, le încurajăm dezvoltarea şi le răsplătim performanţa.
Responsabilitate personală - suntem responsabili personal pentru îndeplinirea angajamentelor noastre.
Compasiune - suntem cetăţeni buni în comunităţile în care trăim şi muncim. Ori de câte ori putem, ajutăm comunităţile noastre să crească şi să se dezvolte singure prin angajamentul nostru.
Voinţa în a reuşi- manifestăm o dorinţă puternică de a reuşi în fiecare aspect al activităţii noastre.
Echipa Expressoft aspiră continuu la aplicarea cu înţelepciune a principiilor din:
Mediul de lucru
In cadrul companiei Expressoft se regăsește un mediu de lucru pozitiv și prietenos, unde angajații se simt motivați și productivi.
Se promovează și încurajează lucru în echipă, inovația și creativitatea, astfel angajații se simt capabili să-și atingă obiectivele și performanțele.
Posturile de angajare în compania noastră sunt ocupate pe criterii de profesionalism, capacitate și experiență, nu pe criterii de gen, rasă, cetățenie, culoare, etnie, limbă, religie sau stil de viață.
Politica companiei este aceea de a încuraja echilibrul între viața profesională și cea personală, astfel managerii se asigură că angajații lor nu se expun sindromului de “burnout”.
Beneficii:
Compania Expressoft Technology a fost fondata în anul 1999 sub numele TOP HoReCa datorită dorinței de a crea soluția software completă pentru industria HoReCa De a lungul anilor am dezvoltat neîncetat cu profesionalism și perseverență programe de marcaj gestiune management și raportare integrând mereu tehnologii de ultimă generație pentru a oferi clienților noștri cele mai bune soluții informatice pentru afacerile lor.
Continuăm să proiectăm, dezvoltăm și să livrăm cele mai inovatoare soluții software și cea mai înaltă calitate a serviciilor pentru companiile mari și mijlocii, devenind compania lor tehnologică preferată.
Pe parcursul anului 2019 am dezvoltat din surse proprii o serie de produse software noi, astfel în primul trimestru al anului 2020 am reușit să punem pe piață următoarele produse: DriverUP Expressoft, Inventory Expressoft și SelfOrdering Expressoft, facilitând astfel un mai bun management asupra livrărilor, comenziilor și reducerea costurilor cu resursa umană. În luna martie a anului 2020, în contextul pandemiei de Covid –19 declarată la nivel global, implicit a situației economice deosebit de grave în care s-a regăsit industria HoReCa din România, am apreciat că se impunea să venim pe piață cu o soluție de urgență pentru a fi lângă clienții noștri, pentru a pune la dispoziția acetora atât know-how-ul, cât și tool-urile necesare pe zona de delivery, ajutandu-i astfel să își păstreze activitatea deschisă, dar și angajații la lucru. Prin urmare, într-o perioadă foarte scurtă de timp, cu susținerea și implicarea totală a echipei Expressoft, am lansat, în varianta pilot, platforma de livrare mâncare la domiciliu: LOKOFOOD (www.lokofood.com) Odată cu pornirea acestui proiect, compania a reusit să intre pe un nou sector, respectiv B2B2C (Business to Business to Consumer), până în luna martie a anului 2020 Societatea desfășurând activitatea exclusiv în sectorul B2B.
Locația sediului
Sediul companiei este localizat într-o zonă accesibilă.
Adresa: Șoseaua București-Ploiești 73-81, Victoria Business Park, etaj 4, București 013685
Expressoft Technology nu are in prezent job-uri active.
Iata cele mai noi job-uri de pe Hipo: