• Locul trei �n topul distribuitorilor de medicamente din Rom�nia
  • 9% cota de piata  (sursa: CEGEDIM febr 2007)
  • Distribuţie naţională
  • Recunoscută �n r�ndul farmaciştilor la nivel naţional
  • Echipă de v�nzări profesionistă







Partneriat cu ANZAG

  • 60% din acţiunile companiei au fost cumpărate �n anul 2006 de Andreae Noris Zahn (ANZAG), Frankfurt, Germania
  • ANZAG � al treilea distribuitor de medicamente german
  • �nfiinţat �n 1831
  • 3,3 miliarde euro cifră de afaceri �n 2005, cu o cotă de piaţă pe piaţa germană de 16,3%
  • Compania este �n Top 100 companii germane


Strategia Farmexpert

  • Să devină leader pe piaţa rom�nească
  • Atingerea unei cote de piaţă �n 2008 de 16%
  • Crearea unor relaţii pe termen lung
  • C�ştigarea respectului şi �ncrederii tuturor clienţilor noştri prin satisfacerea tuturor nevoilor lor

Filozofia companiei

  • Realizarea planurilor şi respectarea termenelor.
  • Relaţie str�nsă, corectă şi profesionistă cu furnizorii şi clienţii.
  • Respectarea demnităţii angajaţilor, recompensarea performanţelor, dezvoltarea competenţelor şi continua �mbunătăţire a calităţii serviciilor.
  • Deschidere totală către business.
  • Implementarea noutăţilor �n munca de zi cu zi

BUCURESTI
Farmaceutice-Medical

Joburi Farmexpert:

Locuri de munca Farmexpert

Angajari Farmexpert