În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.
Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.
Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.
Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.
Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.
În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.
Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.
Dacă ai întreba oamenii de la Orange de ce au ales să lucreze aici, cu siguranţă ai afla o multitudine de motive. Suntem diferiţi, avem preocupări, aptitudini şi competenţe diferite, însă împărtăşim aceleaşi valori, iar asta ne face una din cele mai puternice şi unite echipe.
Suntem o companie tânără, însă cu un istoric de invidiat în rândul companiilor de telecomunicaţii. Ne-am propus de la bun început să oferim servicii inovatoare şi uşor de folosit pentru a îmbunătăţi şi simplifica viaţa fiecăruia.
Noi suntem cei care au vorbit pentru prima dată despre lucruri tehnice în cel mai simplu mod, pe înţelesul tuturor. Tot noi am fost avangardişti şi în ceea ce priveşte tarifele, atunci când am introdus taxarea la secundă. Această strategie de a pune întotdeauna clienţii pe primul plan ne-a transformat într-una dintre cele mai recunoscute şi atrăgătoare companii. Cele peste zece milioane de clienţi Orange România vorbesc de la sine despre asta.
Facem parte din Orange Group, o companie cu extindere globală. Cu toate acestea, Orange România îşi păstrează o personalitate unică şi distinctă, care se regăseşte în tot ceea ce facem, de la reclame până la mediul în care lucrăm, de la ambianţa şi profesionalismul întâlnit, până la serviciile oferite.
La Orange te întâmpină o atmosferă relaxată şi prietenoasă. Aici îţi este încurajată orice idee care poate să facă lucrurile să meargă mai bine. În plus, ţi se oferă libertatea de a fi tu însuţi.
Mihaela - Corporate Customer Service Key Accounts Manager
‘’Experienţa mea de până acum la Orange m-a maturizat, m-a făcut să înţeleg că munca este recompensată, că zâmbim după un succes şi încercăm să învăţăm după un eşec, că îţi poţi face prieteni, că aici nu există nu se poate, ci doar cum să facem.’’
Florin - Learning Consultant
"De prin cursuri adunate, îmi amintesc că un om mai înţelept decât voi fi eu vreodată a spus că niciun vânt care îţi suflă în pânze nu îţi va fi favorabil atât timp cât ştii înspre ce port te îndrepţi. în cei şase ani în Orange, pentru mine, vântul a suflat şi suflă cu putere şi înainte, destinaţia e diversă – de la fiecare curs pe care îl susţin până la programele de învăţare care mă onorează."
Anca - Roadmap Manager
"Experienţa mea la Orange a fost conştientizarea faptului că succesul şi calitatea se construiesc doar dacă astăzi ai rezultate mult mai bune decât ieri şi mâine mult mai bune decât astăzi."
Oana - Product Manager
"în Orange am avut şansa de a mă dezvolta într-un mediu dinamic, am învăţat şi am evoluat profesional, am primit apreciere pentru munca depusă şi am avut satisfacţia de a veni înajutorul clienţilor, am legat prietenii adevărate cu oameni speciali şi am avut şansa să mă bucur de noutăţile pe care le aduce fiecare job."
Tudor - Product Manager
"Am crezut că Orange este un loc de muncă bun în care lucrează profesionişti de la care ai mereu ce învăţa. Dar Orange e de fapt un fel de a două casă şi colegii îmi sunt o a doua familie."
Mihai - Head of Service Quality & Efficiency Management
"Head of Service Quality & Efficiency Management înseamnă…… în primul rând o mare responsabilitate. Departamentul pe care-l conduc este responsabil de monitorizarea şi performanţa serviciilor pe care le oferim clienţilor noştri, de procesele transversale şi de gestionarea eficienţei care stă în spatele activităţilor din departamentul tehnic."
Ne-am propus să te ajutăm să faci cele mai potrivite alegeri, care să îţi aducă mulţumire şi să te facă să zâmbeşti în fiecare zi!
De aceea, am dezvoltat două programe de practică în care te poţi înscrie oricând:
Orange First Step:
Orange Educational Program:
Să faci echipa e lucru mare. Să te mândreşti cu asta, poate fi cea mai bună senzaţie de dimineaţă!
Nu poţi alege tot ce ţine de un job: oamenii vin şi pleacă în dezvoltarea lor, sediul şi biroul pot fi sau nu pe gustul tău, poţi fi strălucit în ceea ce faci sau poţi avea momente de impas. Cu siguranţă însă, toate vin cu plăcere dacă eşti omul potrivit,în locul potrivit.
Chiar mai mult, într-un mediu prielnic, te-ai putea surprinde realizând lucruri de care nu te-ai fi crezut în stare. Ce-ar fi deci, dacă încă de la început, ai fi tu cel care alege comunitatea în care să fii un profesionist?
E simplu, pentru că: