Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Remote

Galati,

Asistent relatii clienti - Call Center Galati

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Asistent relatii clienti - Call Center Galati active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 19.03.2020
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    De la tine asteptam...
    • onestitate, interes si entuziasm,
    • sa fii absolvent de liceu sau student,
    • sa te descurci in limba engleza,
    • sa stii sa editezi un text in Word pentru a trimite mailuri,
    • iar de restul ne ocupam noi... :)

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    • sa preiei apelurile din partea clientilor si sa le oferi informatii despre serviciile si produsele Orange,
    • sa efectuezi diferite schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne,
    • sa gestionezi solicitarile clientilor Orange primite prin intermediul platformei e-contact/ email si sa vii în întâmpinarea acestora cu solutii personalizate prin raspuns scris pe email si/sau apel;
    • sa identifici si sa oferi solutii adaptate nevoilor pe care le au clientii Orange

    Alte informatii

    Pentru inceput vrem sa stii ca...

    • suntem o echipa dinamica si energica, ne plac colegii noi si le dezvaluim cu drag tainele noastre,
    • programul de lucru este in ture, de 8 h, bineinteles ca vei avea pauza astfel incat sa te recreezi si sa te conectezi cu colegii tai,
    • punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online.
    • iti oferim un pachet corespunzator, prin care ne asiguram ca esti motivat luna de luna,
    • pentru a fi mai clari iti spunem ca pachetul presupune: salariu fix + tichete de masa + asigurare medicala + abonament telefonie mobila - voce si date.