Consultant Credite Call Center - salariul 4000 - 12000 ron

Angajator: Banking by AMICredit
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Retail - Comert
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 21-04-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Banking by AMICredit SRL (Denumire comerciala AMICredit) este un intermediar de credite și oferă sau nu (in functie de caz) consiliere clienților persoane fizice pe întreg teritoriul României. AMICredit intermediază produse de creditare de tip carduri de credit și credite de consum (credite de nevoi personale) în interesul exclusiv al clienților.

    Din 2020 AMICredit investește masiv în digitalizare, care îmbunătățește considerabil fluxurile de lucru cu clienții noștri precum și cu băncile și instituțiile financiare sau de plată. Enumerăm câteva aspecte importante:

    -identificare la distanță prin e-KYC;
    -semnătură electronică pe toate documentele în relația cu angajații și clienții;
    -inteligență artificială atât în relația cu clienții cât și un ajutor intuitiv în activitatea angajaților;
    -investiții în marketing digital, materiale video educative și webinarii pentru clienți;
    -automatizări ale fluxurilor de lucru.

    Calitatea activității angajaților noștri
    Activitatea angajaților AMICredit este reglementată intern în baza politicilor, a regulilor și a procedurilor interne specifice activității desfășurate de fiecare departament în parte. Pe parcursul derulării contractului cu AMICredit clienții vor interacționa cu mai mulți angajați din diferite departamente, fiecare specializat pe aria lui de acoperire, astfel vom pune la dispoziția clienților noștri nu un consultant dedicat ci mai mulți, garantând astfel imparțialitatea angajaților nostri.

    Angajații AMICredit vor acționa cu onestitate, corectitudine, transparență și profesionalism, tinând seama de drepturile și interesele clienților.

    În timp, datorită profesionalismului, seriozității și dedicării 100% de care dăm dovadă cu fiecare ocazie pe care o avem, am devenit un partener de încredere și un real ajutor pentru clienții care apelează la serviciile noastre.

    Comunitatea AMICredit are peste 50 de colegi cu experiență, dedicați, serioși și dornici să ofere servicii de înaltă calitate. Prin intermediul acestor servicii, clienții care apelează la AMICredit vor putea să facă pași mai rapizi în direcția realizării planurilor lor.

    Suntem singura companie de intermediere credite din România care nu are francize, ne bazăm exclusiv pe angajații noștri. Astfel avem implementate norme interne, politici, reguli și proceduri prin intermediul cărora gradul de conformare este maximă, toți angajații respectând uniform normele și procedurile societății.

    Activitatea de vânzări produse financiar-bancare, se desfășoară prin vânzări prin telefon, în care clienții care au apelat la serviciile AMICredit sunt contactați telefonic pentru consultantă și creditare.

    Cerinte

    Așteptăm să ni se alăture companiei toți cei care:

    - Se definesc prin profesionalism și maturitate în gândire
    - Acționează cu responsabilitate
    - Doresc să evolueze în carieră
    - Nu se mulțumesc doar cu un salariu de bază și vor să câștige mai mult pe baza rezultatelor
    - Au cunostiințe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office
    - Sunt persoane sociabile și atente la detalii

    Experiența în call center nu este necesară dacă îndeplinești criteriile de mai sus, dar este un avantaj. Doar vino cu o atitudine bună și de restul de ne ocupăm noi.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Responsabilități:
    - Contactarea portofoliului de clienți
    - Consilierea și oferirea cu profesionalism a celor mai bune soluții de creditare adaptate nevoilor clienților
    - Menținerea relației dintre departamentele de vânzări și bancă
    - Să contribuie la îmbunătățirea proceselor și a strategiei de vânzări
    - Gestionarea eficientă a bazelor de date și a aplicațiilor interne

    Compensații și beneficii ca și angajat AmiCredit:
    - Mediu de lucru dinamic în cadrul unei echipe tinere
    - Salariu de bază fix + comisioane reale bazate pe implicarea și performanța la locul de munca
    - Posibilitatea de a participa la concursuri și provocări lunare si bilunare
    - Un program fix de luni pana vineri in intervalul 09-17:30 (pauza de masă inclusă)
    - Posibilitatea de a interacționa cu diferite tipologii de oameni
    - Training de pregătire profesională prin Școala de Banking al AMICredit (concept unic pe piață)

    Alte informatii

    Descrierea companiei
    AMICredit este o companie de consultanță financiară, importantă pe piața intermedierilor de credite din România. Suntem prezenți in piața intermedierii de credite din 2008. În timp, datorită profesionalismului, seriozității și dedicării 100% în ceea ce facem, am devenit unul din cei mai importanți parteneri ai băncilor și un real ajutor pentru clienții ce apelează la serviciile noastre. Activitatea de vânzări produse financiar-bancare, se desfășoară în două moduri, și anume : - vânzări prin telefon, în care clienții sunt contactați telefonic pentru consultantă și creditare - vânzări directe, în care consultanții au întâlniri directe cu angajații companiilor sau instituțiilor publice pentru a-i consilia și a găsi soluții de creditare potrivite acestora. “Amicul planurilor tale” – este sloganul după care ne ghidăm activitatea zi de zi. Vrem să-ți înțelegem dorințele și nevoile și apoi, prin prisma experienței pe care o avem, să venim în ajutorul tău cu o soluție personalizată.

    Salariu

    4000 - 12000RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Call center cu FRanceza si ENgleza (Bucuresti)

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Call center cu limba Italiana/Franceza (activitate de la sediu din Bucuresti)

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Consultant vanzari Magnor

    3500 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Buzau, Sibiu,

    Vezi job-uri similare ( 522 )