Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Contact Center Associate - Croatian (plus English) Hybrid | |
Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (456) |
Asistent relatii clienti suport tehnic date mobile - call center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Asistent relatii clienti suport tehnic date mobile - call center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.04.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.
Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.
Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.
Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.
Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.
În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.
Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.
Cerinte
Activitatea acestui job se desfasoara 100% la telefon, in cadrul echipei din Call Center si presupune preluare apeluri de la clientii Orange.
Candidatul de succes ar trebui sa fie pasionat de tehnologie, sa fie interest de sisteme de operare, sa aiba cunostinte de antivirus/firewall software, despre date mobile: modemuri, routere, sa aiba capacitate de a sintetiza informatii diverse si de a le explica pe intelesul unor utilizatori neavizati, sa fie o persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, orientat catre client si spre gasirea de solutii intr-un timp scurt si sub presiunea termelor limita.
Educatie si experienta:
• student sau absolvent de studii superioare (de preferat tehnice)
• experienta in customer care este un plus
Cunostinte Profesionale:
• Limba engleza - fluent
• MS Office
• Cunostinte avansate IT si servicii de date
Competente specifice:
• Abilitati de comunicare
• Customer focus
• Munca de echipa
• Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
• Initiativa si pro-activitate
• Rezolvarea problemelor
• Orientare spre rezultate
• Spatiul aplicatiilor IT
Responsabilitati
Obiectivul postului:
• Asigura supportul si rezolvarea reclamatiilor clientilor pentru serviciile de date si propune spre vanzare produsele si serviciile Orange.
• Activitatea acestui job se desfasoara 100% la telefon si presupune preluare apeluri de la clientii Orange.
Responsabilitati:
• Asigura asistenta tehnica utilizarii serviciilor de date pentru clientii Orange, pe probleme de conectivitate, troubleshooting diferite dispositive si erori software, probleme de retea, instalari si dezinstalari de aplicatii, modemuri, router etc
• Ofera informatii corecte si complete privind serviciile si produsele de date
• Recomanda si propune spre vanzare clientilor produse si serviciile din oferta comerciala Orange
• Activeaza, modifica si corecteaza servicii si produse de date
• Preia apelurile clientilor externi si interni referitoare la serviciile si produsele de date
Alte informatii
Nivelul de cariera: entry
Tipul contractului : leasing
Durata contractului: determinata, 6 luni, cu posibilitati de prelungire
Programul depatamentului: program de luni pana duminca, in ture, in intervalul orar 9.00 – 20.00.
Procesul de recrutare are 2 etape : testare si interviu
Beneficii: salariul fix+ bonuri de masa+ asigurare medicala+abonament GSM
Raporteaza eroarea la