Job-uri similare care te-ar putea interesa:

4500 - 5000 RON NET / luna
Cluj Napoca,

Aplica fara CV
5700 - 6200 RON NET / luna
Cluj Napoca,

Aplica fara CV
Cluj Napoca,

Vezi job-uri similare (16)

Asistent relatii clienti - Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Asistent relatii clienti - Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 13.07.2016
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Activitatea acestui job se desfasoara 100% la telefon si presupune preluare apeluri de la clientii Orange.

    Candidatul de succes ar trebui sa aiba abilitati de vanzare, capacitate de negociere, capacitate de a sintetiza informatii diverse, sa fie o persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, orientat catre client si spre gasirea de solutii intr-un timp scurt si sub presiunea termelor limita.

    Cerinte:
    - Nivel de studii - facultate in curs sau studii universitare finalizate
    - Cunostinte de limba engleza, nivel avansat
    - Utilizator avansat a PC-ului (pachet Microsoft Office)

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:
    - preluarea apelurilor din partea clientilor si oferirea de informatii corecte si complete legate de produsele si serviciile companiei;
    - operarea diferitelor schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;
    - promovarea si vanzarea serviciilor Orange prin intermediul apelurilor primite sau efectuate in mod proactiv;
    - inregistrarea solicitarilor si a sesizarilor formulate de catre clienti;

    Alte informatii

    Nivelul de cariera: entry level
    Tipul contractului : prestari servicii
    Durata contractului: determinata, 6 luni, cu posibilitati de prelungire
    Programul departamentului: program de luni pana duminca, in ture, in intervalul 8.00 – 21.00.
    Procesul de recrutare are 2 etape: testare si interviu
    Beneficii: salariul fix+ bonuri de masa+ asigurare medicala+abonament GSM