Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (150)

Corporate Help Line Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Corporate Help Line Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.12.2018
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Daca indeplinesti parte din cerintele de mai jos, te invitam sa aplici:

    - Absolvent studii superioare/student
    - Abilitati operare PC
    - Engleza fluent
    - Cel putin 1 an experienta in Orange / companie telecom reprezinta un plus
    - Orientare catre client
    - Initiativa si pro-activitate
    - Lucru in echipa
    - Persuasiune
    - Flexibilitate si rigurozitate
    - Orientare catre rezultat
    - Creativitate


    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Responsabilitati:

    Preluarea apelurilor primite de la clientii strategici ai companiei si rezolvarea acestora in conditiile procedurilor existente, in vederea obtinerii unui nivel ridicat de satisfactie a clientului.

    Gestionarea portofoliului de clienti Corporate:
    • Preluare apeluri clienti
    • Procesarea schimbarilor si reclamatiilor primite de la clienti
    • Promovare servicii
    • Asistenta acordata echipei Corporate
    • Emiterea si trimiterea catre client a proformelor pentru achizitionarea de terminale
    • Outbound calls