Peek Cloppenburg

Orase: BUCURESTI, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Pitesti, Timisoara,
Industrie: Retail




Inspirați de modă și motivați de succes

Peste 160 de magazine, 16.000 de angajați, 120 de ani de experiență: în cadrul companiei internaționale de modă Peek & Cloppenburg, având sediile centrale la Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină cu o industrie dinamică. Pentru noi, moda nu este doar un produs - este și limbajul nostru comun. Nu vei lucra doar cu noi, ci vei deveni parte a comunității noastre. O comunitate a modei în care poți trăi ceea ce îți place.

Cum este în echipa noastră?

Oricine ni se alătură ajunge repede să aprecieze amestecul nostru distinctiv de colegilalitate și implicare proactivă. Lucrăm împreună cu dedicare și pasiune. Spiritul de echipă este la fel de important pentru noi ca și performanța, implicarea individuală și dorința de asumare a responsabilității. În plus, oferim diverse programe de dezvoltare personală și mentoring și beneficii care se adaugă programelor de dezvoltare profesională și salariului. Printre beneficii sunt incluse reduceri pentru cumpărăturile personale, modele de a ține în echilibru viața personală și serviciul, abonamente private de sănătate, bonusuri din vânzare, tichete de masă.

Oportunitățile tale de dezvoltare profesionale și carieră la P&C

Sarcini diverse, responsabilități, structuri ierarhice clare: P&C este un angajator deosebit de atractiv într-un sector foarte dinamic. Indiferent de jobul pentru care optezi, debutul în P&C îți va oferi numeroase posibilități de dezvoltare și carieră pe toate nivelurile.

Ești gata să lucrezi ceea ce îți place? Bine ai venit la P&C.

Peek & Cloppenburg

Procesul de recrutare pentru LUCRĂTORI COMERCIALI:

1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C

2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare

3.Interviul va avea loc în magazin împreună cu directorul magazinului

4. Primirea ofertei

Procesul de recrutare pentru  ŞEF DE DEPARTAMENT:

1.Primirea şi verificarea documentelor de aplicare de către P&C

2. Se trimite un răspuns în aproximativ 10 zile lucrătoare

3. Interviu on-line cu departamentul resurse umane

4. Info Day în magazin

5. Primirea ofertei


De ce să alegi P&C

Beneficii

1.Un job atractiv şi stabil cu bonusuri în funcţie de performanţele personale

2. Posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul companiei

3. Oportunități de carieră și plan de dezvoltare personală particularizat pe nevoile tale

4. Reducere de angajat, de până la 50%

5. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie

6. Program flexibil disponibil pentru angajații cu normă parțială

7. Tichete de masa, în valoare de 35 lei pentru fiecare zi lucrată
8. Pachet de servicii medicale într-o clinică private cu acoperire națională

9. Pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei



 


FAQ

1.De ce ai nevoie ca să ni te alături?

Posibil să ne împărtășești pasiunea pentru modă și lifestyle. Deasemenea ar fi nevoie să fii deschis și motivat, să lucrezi cu plăcere într-o echipă și să interacționezi cu clienții.
 

2. Este suficientă o singură aplicare în cazul care există interes pentru mai multe posturi sau pentru mai multe locații?

Desigur. Ne vom asigura că vom trimite aplicația ta către departamentele potrivite. Trebuie doar să ne specifici care sunt posturile și locațiile care te interesează.

 

3. Care este procesul de selecție?

După ce vom primi aplicația ta, vei primi un răspuns din partea noastră în următoarele 14 zile.
 

4. Care sunt posibilitățile de dezvoltare profesională în P&C?

După ce ai activat o vreme pe o poziție de bază, primul pas în cariera ta va fi cel de Asistent Șef de Departament și apoi este nevoie să te pregătești pentru a putea conduce singur un departament, moment în care vei promova pe o poziție de Șef de Departament. Din această poziție vei avea acces la numeroase oferte de dezvoltare profesională, teoretică și practică, puse la dispoziție de Academia noastră de training și dezvoltare. Iar dezvoltarea ta va continua în funcție de abilitățile si interesele tale în zona de vânzări de exemplu, spre o poziție de General Sales Manager sau în zona de achiziții, ca Buyer pentru anumite produse, ocupându-te de achiziționarea produselor noastre.

Aplica spontan! * Companie favorita
Daca niciunul din joburile disponibile in acest moment pe Hipo.ro
ale aceste firme nu vi se potrivesc insa ati dori sa obtineti o
pozitie aici, puteti trimite CV-ul dvs. aplicand spontan!
Urmareste aceasta companie ca sa vezi ultimele joburi postate.

Locuri de munca Peek Cloppenburg

Companie Oras(e) Data
Consilier de vânzări (m/f)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg Timisoara
31.03.2025
Assistant Department Manager Sales (m/f/d)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg Constanta
Timisoara
31.03.2025
Department Manager Sales (m/f/d)

full-time 1 - 5 ani experienta

[..]

Peek Cloppenburg Timisoara
31.03.2025
Department Manager Main Cash Administration and In-Store Logistics (m/f/d)

full-time 1 - 5 ani experienta

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025
Consilier de vânzări (m/f)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025
Asistent Manager de Department Logistica (m/f)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025
Asistent Manager de Department Casierie (m/f)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025
Programul de studiu dual (m/f)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025
Lucrător logistică (m/f)

full-time Student/Absolvent

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025
Department Manager Sales (m/f/d)

full-time 1 - 5 ani experienta

[..]

Peek Cloppenburg BUCURESTI
Ilfov
31.03.2025

Joburi Peek Cloppenburg

Companie Oras(e) Data